08:46|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1400 - 13:48
کد خبر: 17738
یادداشت:

غفلت از استعدادهای بومی، والیبال ارومیه را به ورطۀ نابودی کشاند

ناکارآمدی مدیران اصلی عامل عدم موفقیت در باشگاه‌داری و تیم‌داری والیبال ارومیه بوده است بطوریکه درطی چند سال گذشته بیشترین هزینه بدون خروجی انجام شده است و طی این مدت حتی یک بازیکن از استعدادهای متعدد والیبالی نیز کشف نشده است.
غفلت از استعدادهای بومی، والیبال ارومیه را به ورطۀ نابودی کشاند


سرویس ورزشی باریش نیوز، با توجه به مسائل پیش آمده والیبال ارومیه در چند وقت اخیر  بسیاری از والیبال دوستان پایتخت والیبال کشور از این موضوعات پیش آمده گلایه مند هستند و معتقدند که همیشه مُسکن‌های مقطعی چاره کار تیم‌ها بوده و هنوز کسی نتوانسته درمانی قطعی برای تیم های باشگاهی ارومیه بخصوص باشگاه شهرداری پیدا کند و بسیاری معتقدند که اگر شرایط به همین روال ادامه پیدا کند قطعا ورزش والیبال در ارومیه روبه زوال خواهد رفت.

بر کسی پوشیده نیست که بحران کنونی تیم والیبال شهرداری ارومیه  و حال و روز نه چندان شاداب مدیریت ورزشی این باشگاه نشأت گرفته از نبود ساز و کار اقتصادی مناسب در این رشته ورزشی پرطرفدار در استان است.

شهر ارومیه به عنوان پایتخت والیبال کشور همواره دارای پتانسیل‌ها و استعدادهای نهفته ای است که با اندکی تدبیر از سوی مسئولان ورزشی همچنین هیات والیبال استان با استعدادیابی های اصولی و پرورش این استعدادها قطعا دیگر نیازی به خرید بازیکنان خارجی و و بالا آوردن این همه بدهی برای باشگاه نخواهد بود.

بازیکنانی مانند سعید معروف، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی و ده‌ها بازیکن دیگر که همگی افتخارات جهانی والیبال محسوب می شوند مگر از باشگاه‌های خارجی جذب والیبال شدند؟ همه این استعداد و ستاره های والیبال برخاسته از سرزمین عشاق والیبال یعنی ارومیه هستند پس با اندکی برنامه ریزی دقیق جهت استعدادیابی های اصولی در سطح شهر و حتی استان قطعا میتوان استعدادهای درخشانی را دوباره وارد عرصه والیبال ارومیه نمود و شاهد  درخشیدن دوباره والیبال شهر ارومیه باشیم.

متاسفانه سهل انگاری مسئولان همواره دامن ورزش و ورزشکاران این شهر را گرفته و آکادمی والیبالی که والیبال دوستان این شهر سالهاست در انتظار افتتاح آن هستند با بهانه های واهی از سوی مسئولان هنوز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است؛ در واقع با افتتاح این آکادمی قطعا شاهد پرورش استعدادهای زیادی در ارشته والیبال خواهیم بود. به امید  روزی که مسئولان ورزشی استان قدر پتانسیل‌ها و استعدادهای نهفته ورزشی این استان را بدانند و گامی مهم و اساسی جهت توسعه و درخشش دوباره والیبال این شهر بردارند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید