16:11|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 29 دی 1400 - 12:44
کد خبر: 17509

عدم پرداخت حقوق بازرسان آرد و نان آذربایجان غربی بعد از گذشت دو سال!

بازرسان آرد و نان آذربایجان غربی از پرداخت نشدن دو سال معوقات مزدی خود خبر دادند.
عدم پرداخت حقوق بازرسان آرد و نان آذربایجان غربی بعد از گذشت دو سال!

 به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز، جمعی از بازرسان آرد و نان آذربایجان غربی می‌گویند که از سال 98 تا به امروز دستمزدی دریافت نکرده اند و متاسفانه از کار معلق شده اند.

بازرسان آرد و نان آذربایجان غربی اظهار می‌کنند که عدم پرداخت معوقات  مزدی آنها بارها منجر به تجمعات اعتراضی شده داست اما متاسفانه انگار گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات ما وجود ندارند؛ چگونه می‌شود در این اوضاع و شرایط تورمی حاکم بر جامعه بدون حقوق زندگی کرد؟ آیا مسئولانی که پاسخگوی ما نیستند اگر حتی یک روز در پرداخت حقوقشان تاخیر شود میتوانند تحمل کنند؟

این بازرسان افزودند: بعد از هر تجمع اعتراضی مسئولان، وعده پرداخت حداقل بخشی از مطالباتمان را می‌دهند که متاسفانه این وعده ها هیچگاه عملی نمی‌شود.

آنها با بیان اینکه در ادامه بی‌توجهی مسئولان به پرداخت مطالبات‌مان هرچند وقت تجمع اعتراضی برپا می‌کنیم، درباره مطالبات خود گفتند:  متاسفانه تا کنون هیچگونه پرداختی در این دو سال از سوی  مسئولان صورت نگرفته است.

تعدادی از مسئولان قول حمایت از بازرسان آرد و نان آذربایجان غربی را می‌دهند و اظهار امیدواری می‌کنند که به زودی مشکلات مرتفع می‌شود، اما متاسفانه ما شاهد هیچ اتفاق خاصی در این زمینه نیستیم.

با توجه به اظهارات این بازرسان می طلبد که مسئولان استانی نسبت به پرداخت معوقات مزدی آنها در اسرع وقت اقدام نمایند؛ چرا که با گذشت دو سال از عدم پرداخت حقوق آنها و همچنین با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه سزاوار نیست که بیشتر از این در پرداخت حقوقشان تاخیر شود؛ بسیاری از مردم حتی با وجود دریافت به موقع حقوق در گذران زندگی خود مانده اند چه برسد به کسی که بیشتر از دو سال است حقوقی دریافت نکرده است!
 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید