01:13|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 25 دی 1400 - 13:28
کد خبر: 17491

انسداد ۱۸۲ راه روستایی در آذربایجان‌غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، گفت: در پی بارش فراگیر برف راه ارتباطی ۱۸۲ روستا در آذربایجان غربی مسدود شده است.
انسداد ۱۸۲ راه روستایی در آذربایجان‌غربی

ارسلان شکری، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی در استان و بارش گسترده برف و کولاک راه ارتباطی 182 روستا در شهرستانهای تکاب پیرانشهر،چالدران –چایپاره –خوی و شاهین‌دژ مسدود شده است.


ارسلان شکری با بیان اینکه بیشترین راه مسدودی مربوط به شهرستان‌های چالدران و چایپاره وخوی  در شمال استان  است تلاش‌ها برای بازگشایی این محورها ادامه دارد.


وی همچنین از باز بودن کله محورهای اصلی وشریانی استان خبرداد و گفت: در محور‌های مواصلاتی کوهستانی آذربایجان غربی به علت بارش برف و کولاک محدودیت دید حاکم و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.


ارسلان شکری در ادامه گفت: در صورت نیاز مبرم به سفر حتما ضمن به همراه داشتن تجهیزات زمستانی اعم از زنجیر چرخ یا لاستیک یخ شکن، لباس گرم و خوراکی از پر بودن باک خودرو مطمئن شوید.

 

 هم استانی‌ها می‌توانند قبل از سفر وضعیت راه‌های آذربایجان غربی را از طریق شماره تلفن ۰۴۴۲۱۸۲۶۸۰۰ و پلیس ۱۱۰ و یا ۱۴۱ راهداری جویا شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید