01:43|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 22 دی 1400 - 13:19
کد خبر: 17479
قابل توجه مسئولان شهری:

محله های قدیمی ارومیه از استاندارد های لازم معابر شهری برخوردار نمی باشد

بر اساس دریافت پیامهای مردمی از اهالی محله خان بابا خان متاسفانه این محله های قدیمی با توجه به اینکه در وسط شهر ارومیه واقع شده است و دارای موقیت تجاری پزشکی می‌باشد از امکانات رفاهی و زیرساختی لازم بی‌بهره هستند و ساکنان در این منطقه از عدم رسیدگی مسئولان ناراضی و خواستار آن هستند که به این منطقه از شهر نیز مانند سایر مناطق رسیدگی شود.
محله های قدیمی ارومیه از استاندارد های لازم معابر شهری برخوردار نمی باشد

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ساکنان این محله در ارومیه اظهار می کنند: متاسفانه هر بار بعد از کوچکترین بارندگی آب وارد خانه های ما شده و چون این معضل سالهاست به دلیل بی توجهی مسئولان شهری تکرار می‌شود متاسفانه باعث آسیب جدی به ساختمان های مسکونی در این محله شده است. ورود آب به این خانه‌ها به این دلیل است که این منازل از سطح کوچه‌ها پایین‌تر بوده و آب به راحتی به داخل آن‌ها هدایت می شود که این امر همواره مورد بی توجهی مسئولان شهری قرار گرفته است.

هر بار که باران می بارد علاوه بر زیبایی‌های بسیاری که نصیب همگان می شود، یک معضل جدی که همان آبگرفتگی معابر است به مشکلات زندگی افراد ساکن در این محله ها اضافه می شود.

اما سوال این است که مسئولان شهری در طی این سالها چرا تدابیری جدی برای رفع مشکل محله خانبابا خان ارومیه که با توجه به موقعیت خاص آن و تردد افراد و مسافران بسیاری از شهرهای گوناگون در این نقطه از شهر به دلیل قرار گرفتن ساختمان‌های پزشکی در این محله نمی کنندو اگر واقعاً برنامه ای داشته اند چرا تا کنون به نتیجه نرسیده است؟

طبق گفته اهالی این منطقه متاسفانه نزدیک به پانزده سال است جهت رفع معضل جدی آبگرفتگی به هنگام بارش برف و باران در این منطقه به شهرداری مراجعه نموده ولی هر بار با دادن وعده های سر خرمن رسیدگی به این معضل را از سر خود باز کرده اند.

متاسفانه تکرار آبگرفتگی در معابر محله خان بابا خان ارومیه به دلیل نداشتن زیرساخت مناسب، باعث آسیب جدی به پی ساختمانهای موجود در این محله شده است و این امر صدای اهالی ساکن در این مناطق را درآورده است و میطلبد که مسئولان تکانی به خود داده و در جهت رفع معضل حاکم بر این محله تصمیمی جدی و اساسی اتخاذ نمایند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید