17:18|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 20 دی 1400 - 12:19
کد خبر: 17468
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه در بازدید میدانی از واحد تولیدات گل و گیاه دیگاله:

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت : جهت استقبال از بهار ۱۴۰۱، تعداد ۴ میلیون بوته انواع گل فصلی برای کاشت در نقاط مختلف سطح شهر تولید و آماده شده است.
جهت استقبال از بهار، ۴ میلیون بوته انواع گل فصلی برای کاشت در سطح شهر تولید و آماده شده است


علی شایگان در بازدید میدانی از نهالستان تولید و تکثیر اقلام گیاهی در دیگاله بیان کرد: در حال حاضر با تلاش  همکاران، تعداد ۴ میلیون بوته انواع نشاهای فصلی شامل  شب بو، قرنفل، بنفشه، میخک، عسلی، گل میمون، همیشه بهار، اطلسی و کوکب بذری تولید شده است.

وی افزود: همچنین  تعداد ۳۰۰ هزار بوته انواع درخت و درختچه ی مقاوم به کم آبی و سازگار به اقلیم شهر ارومیه به روش قلمه زنی با هدف خودکفائی در تولید و هزینه ها  در دست تولید و تکثیر است.

 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه در ادامه اظهار کرد:  همچنین ساخت و جانمایی باکس های چوبی با طرح های زیبا و جدید جهت گلکاری با هدف ایجاد زیبائی های بصری در واحد نجاری سازمان در دست تولید و آماده سازی جهت انتقال به شهر و استقبال از بهار است.

وی کاشت گل و نهال در سطح شهر را یک ضرورت دانست و گفت:   تمام توان تلاش بر آن معطوف شده که با ایجاد فضاهای سبز شهری و گل کاری در سطح مناطق ۵گانه شهری نشاط و شادابی را بین شهروندان رقم بزنیم

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید