07:07|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 20 دی 1400 - 12:03
کد خبر: 17467
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد :

ترافیک ناوگان ترانزیتی در ورودی پایانه مرزی بازرگان به صفر رسید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از به صفر رسیدن ترافیک ناوگان ترانزیتی در ورودی پایانه مرزی بازرگان خبر داد.
ترافیک ناوگان ترانزیتی در ورودی پایانه مرزی بازرگان به صفر رسید


ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : هر ساله و در اواخر سال میلادی به علت فعالیت های مالیاتی و مشوق های اعطایی از طرف کشور ترکیه به تجار از یک طرف و از طرفی دیگر ورود کامیون های کشنده زیر سه سال از پایانه مرزی بازرگان بر اساس معافیت های مالیاتی نوسازی ناوگان باری کشورمان، تردد کامیونهای یخچالی استان ایغدر ترکیه و کوچک بودن محوطه پایانه گوربلاغ ترکیه موجب بروز صف های طولانی ناوگان  ترانزیتی در پایانه مرزی بازرگان می شود که این مشکل با تلاش های صورت گرفته رفع شد.

وی اظهار داشت : خوشبختانه با هماهنگی و همکاری نهاد های مستقر در پایانه مرزی بازرگان و نظارت های انجام شده و انتقال رویه های گمرکی ، انتقال تخلیه و بارگیری ها به پس کرانه ، افزایش تردد و پذیرش ۲۴ ساعته مشکل صف های طولانی کامیون در این پایانه مرزی بر طرف گردید.

شکری ادامه داد : لازم است از همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو، تیر پارک های آنا وطن و محور طلایی نیز جهت همکاری برای کاهش صف های طولانی کامیونها تقدیر شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید