00:21|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 19 دی 1400 - 13:23
کد خبر: 17464
یادداشت:

تکمیل آزادراه ارومیه به تبریز؛ وعده‌ای که همچنان ناتمام مانده است

وضعیت نامناسب جاده ارومیه به تبریز و ناتمام ماندن آزادراه این مسیر همواره نارضایتی شهروندان را به همراه داشته و در کنار همه اینها عدم شفاف سازی در هزینه کرد عوارضی ها طی ١٣ سال گذشته جهت نگهداری از پل شهید کلانتری این نارضایتی ها را دو چندان کرده است.
تکمیل آزادراه ارومیه به تبریز؛ وعده‌ای که همچنان ناتمام مانده است

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ناتمام ماندن آزاد راه ارومیه به تبریز با انتقادات بسیاری روبرو است اما نکته قابل تامل اینجاست با وجود اینکه هزینه دریافت عوارض این آزاد راه افزایش پیدا کرده است  تکمیل این پروژه همچنان کند پیش می‌رود؛ حال سوال اینجاست هزینه اخذ این عوارض اگر برای تکمیل این آزاد راه صرف نمی‌شود پس کجا هزینه می‌شود؟ آیا انصاف است برای جاده‌ای که از کوچکترین استانداردی برخوردار نیست عوارضی دریافت شود؟

متاسفانه، بخشی از این مسیر بخصوص بعد از پل شهید کلانتری به طرف تبریز بیشتر به مسیرهای خاکی شباهت دارد و نیاز به آسفالت و ترمیم و بهسازی دارد تابتواند در زمره راه ‌های اصلی قرار بگیرد.

بنا به گفته بسیاری از افرادی که از این مسیر تردد می‌کنند، مسیر میانگذر جاده شهید کلانتری از کوچکترین ساختار و امکانات برخوردار نیست؛ ناهمواری این جاده به خودروهای در حال عبور و مرور خسارت وارد می‌کند.

آزاد راه ارومیه به تبریز آنطور که باید روند ساخت و ساز را طی نکرده و هنوز کار زیادی برای اتمام کامل این پروژه در پیش است. به طوری که قطعه سوم این طرح راه شامل احداث تونل رفت و برگشت در حدفاصل روستای سرای تا ابتدای روگذر شهید کلانتری به طول ۱۹ کیلومتر همچنان در حال ساخت است و مسئولین و پیمان کاران وعده داده‌اند تا کار این تونل را تا پایان سال ۱۴۰۰ به اتمام رسانده و تحویل مردم دهند.

نکته پایانی اینکه، عادلانه نیست مردم برای آزادراهی که سالیان سال است منتظر تکمیل آن هستند، هزینه عوارضی هم پرداخت کنند و متولیان این امر باید در قبال مردم پاسخگو باشند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تکمیل این آزادره بپردازند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

اسکندز
1400/10/20 - 23:22

عالی بود