07:30|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 18 دی 1400 - 13:22
کد خبر: 17459
معاون حمل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

تردد بالغ بر ۵۲۰ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در نه ماهه گذشته از سال جاری بالغ بر ۵۲۲ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند.
تردد بالغ بر ۵۲۰ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

فروغ فاریابی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: در نه ماهه گذشته از سال جاری بالغ بر ۵۲۲ هزار  مسافر از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند که حکایت از رشد افزون بر ۱۹۴ درصدی دارد.

وی افزود: در ابتدای سال جاری نیز همانند سال قبل با توجه به محدودیت‌های کرونایی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی استان بصورت محدود و با شرایط خاص از جمله لزوم داشتن حق اقامت در کشور مقابل انجام می‌گرفت که هم اکنون با رفع این محدودیت‌ها با توجه واکسیناسیون گسترده در طی ۹ ماه گذشته میزان ترددها روند صعودی دارد.

فاریابی گفت: طی نه ماه گذشته امسال در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ بیشترین تردد مسافرین از پایانه‌های مرزی استان متعلق به پایانه مرزی بازرگان بوده است. 

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در پایان تصریح کرد: پایانه‌های مرزی تمرچین و رازی نیز در رتبه‌های دوم و سوم بیشترین تردد مسافر از مرزهای زمینی استان قرار دارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید