15:57|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 15 آذر 1400 - 13:34
کد خبر: 17313
همزمان با بازگشایی برخی از دانشگاه‌های کشور؛

نارضایتی دانشجویان از عدم ارائه خدمات به دانشجویان غیربومی

سال تحصیلی امسال در مقایسه با سال گذشته تفاوت‌هایی داشت و تفاوت آن هم انجام واکسیناسیون جامعه و دانشجویان است، همین موضوع سبب شده تا بار دیگر با انجام کامل واکسیناسیون، دانشجویان دوباره تجربه آموزش حضوری را داشته باشند.
نارضایتی دانشجویان از عدم ارائه خدمات به دانشجویان غیربومی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، متاسفانه بر اساس بسیاری از پیام های دانشجویان بر خی از دانشگاه‌ها از سیستم تهویه مناسب برخوردار نمی باشند و این امر باعث نگرانی آنها همزمان با شیوع جهانی ویروس امیکرون شده است.

بسیاری از دانشجویان از عدم ارائه سرویس های لازم مانند سلف سرویس و... به دانشجویان غیربومی گله‌مند هستند و اظهار می کنند که دانشگاه باید همه تمهیدات لازم را برای بازگشایی دانشگاه‌ها در نظر می‌گرفتند و در شرایطی که به پایان ترم نزدیک شده اند و دانشجویان غیر بومی از آمادگی لازم برای بازگشایی دانشگاهها برخوردا نبودند ؛ این عدم ارائه خدمات به دانشجویان بخصوص دانشجویان غیر بومی بی انصافی آشکاری است که در حق آنها میباشد.

به هر حال تا بازگشایی کامل دانشگاه‌ها و بازگشت به جامعه عادی دانشگاهی، دانشجویان برای شرکت در آموزش‌های حضوری باید دستورالعمل‌هایی را رعایت کنند.
  
سخن آخر اینکه،  که مسئله بازگشایی دانشگاه‌ها، آن هم بعد از این مدت طولانی و با تمام بارهای روانی و نگرانی‌های زیادی که پیرامون ویروس کرونا وجود دارد، مسئله ساده و زودگذری نیست. شاید بازگشایی مدارس نیز از همین جنس باشد و نگرانی‌های خاص خود را دارد؛ اما نباید فراموش کرد که  بازگشایی دانشگاه‌ها مستلزم حضور دانشجویان از شهرهای مختلف کشور است و اسکان دادن و مدیریت این جمعیت در دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها مسئله قابل تأمل و مهمی است که نباید مورد غفلت مسئولان واقع شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

رضا محمدزاده
1400/09/15 - 23:19

دانشجو واحد ارومیه سما هستم در مقطع کاردانی دانشگاه های کارشناسی و کارشناسی ارشد باز نشده کاردانی دو هفته مانده به شروع امتحانات حضوری اعلام شده تو این دو هفته چی یاد میخوان بدن بهمون