08:58|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 08 آذر 1400 - 13:42
کد خبر: 17284
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی خبر داد:

میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری اهتمام ویژه‌ای دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: با هدف حمایت از سرمایه‌گذاری در استان این اداره‌کل اهتمام ویژه‌ای برای موانع دارد.
میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری اهتمام ویژه‌ای دارد

جلیل جباری، در حاشیه بازدید از روند ساخت مجموعه تفریحی و گردشگری ستارخان ارومیه با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ابتدا نیاز است که استعلامات لازم برای آغاز کار از دستگاه‌های مربوطه اخذ شود تا مجوز ساخت صادر شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: «در برخی موارد روند کند پاسخ‌گویی به این استعلامات منجر به رنجش خاطر سرمایه‌گذاران می‌شود که نیاز است دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی عنوان کرد: همچنین روند پیچیده و طولانی تخصیص وام به پروژه‌های سرمایه‌گذاری از سوی بانک‌های عامل منجر به دلسردی سرمایه‌گذاران می‌شود که بانک‌های در این راستا باید برای تحقق شعار سال و حمایت‌ از سرمایه‌گذاری در استان به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

جباری گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی آمادگی دارد در حد توان برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران اقدامات لازم را انجام دهد.
 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید