20:10|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 08 آذر 1400 - 11:50
کد خبر: 17281
شهروندان به دنبال بازدید مدیران شهری از محلات ارومیه مطرح کردند:

عملکرد به عمل است نه به سخن

این روزها شاهد بازدید و سرکشی شهردار و اعضای شورای شهر ارومیه به محله های شهر هستیم و اینکه مدیران شهری این روزها پای صحبت‌ها و مشکلات مردم بنشینند و رسیدگی به مشکلات آنها را در اولویت کاری خود قرار دهند،کاری بس زیبا و پسندیده می باشد؛ اما اینکه وعده هایی که در مساجد این محلات به مردم داده می‌شود عملی خواهد شد یا نه خود جای بحث دارد و باید منتظر ماند و دید که این وعده ها چه زمانی محقق خواهد شد؟
عملکرد به عمل است نه به سخن


سرویس اجتماعی باریش نیوز، به عقیده بسیاری از شهروندان ارومیه ای این عمل در ظاهر حرکتی مردم پسند و قابل تحسین از سوی مدیران شهری می باشد؛ اما در این میان نکته مهم و قابل توجه این است که آیا این وعده ها عملی خواهد شد یا در حد شعار باقی خواهد ماند؟ چرا که آنها گویا چندان دل خوشی از وعده مدیران شهری این دیار ندارند!

برخی از شهروندان ارومیه که میزبان شهردار و اعضای شورای شهر در محلات خود بوده اند از این حرکت مدیران شهری ارومیه اظهار خرسندی دارند و می گویند: ما بارها در دوره های قبل شاهد انواع شعارها از سوی مدیران این شهر بوده ایم اما متاسفانه در عمل نتوانستیم تحقق این وعده ها را شاهد باشیم و شهردار و اعضای شورای شهر باید بدانند که عملکرد به عمل است نه به سخن!

از مهم ترین وعده های داده شده از سوی شهردار و اعضای شورای شهر ارومیه در این جلسات تشکیل شده در مساجد محلات این شهر که از چند هفته گذشته شاهد آن هستیم می توان به وعده احداث فضای سبز در منطقه عمار ارومیه تا پایان سال جاری،برنامه ریزی پروژه های گردشگری مثل پارک جنگلی ارشلو در منطقه البرز و ترمیم آسفالت این منطقه اشاره کرد و در این میان باید منتظر ماند و دید که چه زمانی این وعده ها محقق خواهد شد؟

در واقع احداث پارک ها و فضای سبز در نقاطی از شهر که از این نعمت بی بهره هستند قطعا می تواند زمینه آسایش و آرامش شهروندان و گردشگران را فراهم نماید و در ایجاد اشتغال پایدار و جذب سرمایه و امید به زندگی در بین جوانان شهر را رونق و افزایش داده و در کم نمودن آسیب های اجتماعی نقشی انکارنشدنی دارد.

سخن آخر اینکه، امید است شهرداری و شورای شهر با چنین اقداماتی در توسعه مدیریت شهری گامی مثبت بردارند و آسایش و آرامش روانی شهروندان خود را تامین نمایند و پایگاه خبری باریش نیوز و دیگر رسانه های شهر  قطعا در این راستا و تا زمان محقق شدن وعده های مطرح شده از سوی شهرداری و شورای شهر ارومیه پیگیر این مسئله خواهند بود.

شیرین شریفی


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید