11:01|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 04 آذر 1400 - 12:59
کد خبر: 17268
یادداشت:

گلایه شدید شهروندان ارومیه‌ای از عملکرد ضعیف اداره پست

تعدادی از شهروندان با ارسال تصاویری به این پایگاه خبری، نسبت به مرجوع شدن و عدم تحویل به موقع مرسولات پستی‌شان از سوی اداره پست ارومیه ابراز گلایه کردند.
گلایه شدید شهروندان ارومیه‌ای از عملکرد ضعیف اداره پست

سرویس اجتماعی باریش نیوز، طی 2 سال گذشته و شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی، موجب افزایش چندین برابری خریدهای اینترنتی و به تبع آن محموله‌های پستی شده است.

متاسفانه برخلاف افزایش تقاضای خرید اینترنتی و ... بسیاری از شهروندان نسبت به کاهش شدید ارائه خدمات پستی در دفاتر پست و اداره پست ارومیه معترض هستند.

با توجه به پیام‌های دریافتی، تعدادی از مخاطبان با ارسال تصاویری نسبت به تاخیر و عدم قبول ارسال بسته‌های پستی در ارومیه انتقاد کرده‌اند.

در ادامه با توجه به اظهارات مسئولین مربوطه مبنی بر علت تاخیر در تحویل بسته‌ها، هر بسته‌ای که وارد اداره پست می‌شود ابتدا ضد عفونی می‌شود و همین ضد عفونی کردن مرسولات، سبب اصلی اتلاف زمان مشخص شده در تحویل کالاها ایجاد شود؛ در مقابل این اظهارات بایستی گفت که آیا ضدعفونی کردن هر مرسوله چندین روز طول می‌کشد؟

در پایان انتظار می‌رود مسئولان شهری نسبت به رفع این مسئله در ایام کرونا و توصیه‌های لازم جهت کاهش مراجعات غیرضروری به اماکن عمومی و ادارات، اقدامات و برنامه هایی دقیق را اتخاذ کنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید