22:19|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 29 آبان 1400 - 09:26
کد خبر: 17237
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

لزوم استفاده از ظرفیت جامعه نخبگانی برای حل مشکلات استان

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و وجود نخبگان فراوان در آذربایجان‌‌ غربی مسئولان استانی باید اعتماد مردم را جلب کرده و از ظرفیت‌های داخلی و نخبگان برای برطرف شدن مشکلات استان استفاده کنند.
لزوم استفاده از ظرفیت جامعه نخبگانی برای حل مشکلات استان

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه 28 آبان، با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جامعه نخبگانی، اظهار داشت: لازم است که فرمایشات مقام معظم رهبری را عملیاتی بکنیم؛ مسئولان باید از ظرفیت های نخبگان استفاده کنند و زیرساخت و بسترهای لازم برای جامعه نخبگانی را فراهم کنند.

امام جمعه ارومیه افزود: جوانان پراستعداد و نخبگان باید شکرگذار این نعمت الهی باشند و تلاش کنند که از این ظرفیت های بالقوه خود را در راه خداوند بکار بگیرند.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور با حضور نخبگان در عرصه های مختلف قابل حل است افزود:  مشکلات جامعه و کشور توسط نخبگان کشوری قابل حل است به همین دلیل است که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که از ظرفیت های نخبگان در حوزه های مختلف استفاده شود.

وی تاکید کرد: بنده جوانانی را در استان می شناسم که در حوزه هوش مصنوعی استعدادهای ویژه ای دارند لذا مسئولان زیرساخت و بستر های لازم برای فعالیت نخبگانی استان را فراهم کنند مسئولان اجرایی باید از جوانان و نخبگان حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه در پایان تصریح کرد: در آینده به موضوع هوش مصنوعی نیاز جدی خواهیم داشت و جوانان زیادی در حوزه هوش مصنوعی در استان داریم که نیازمند حمایت های مادی و معنوی مسئولان هستند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید