04:07|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 08 آبان 1400 - 09:02
کد خبر: 17131
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

ضرورت انتخاب افراد شایسته و کارآمد از سوی استاندار آذربایجان‌غربی

نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه گفت: از استاندار جدید آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود که مسئولان حوزه‌‌های مختلف و اجرایی را براساس مهارت، تخصص، توانمندی و شایسته‌سالاری انتخاب کند.
ضرورت انتخاب افراد شایسته و کارآمد از سوی استاندار آذربایجان‌غربی

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه 7 آبان در ارومیه، 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار دانست و اظهار داشت: در این روز لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد و امام(ره) نیز این امر را انقلاب دوم نامیدند.

وی افزود: این روز بزرگ یادآور سه رخداد است که شامل تبعید امام راحل(ره) به ترکیه، سال 57 به شهادت رسیدن دانش‌آموزان انقلابی و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 بود.

نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه به مهمترین هدف دشمنان در این روزها اشاره کرد و گفت:  دشمنان اسلام و نظام در تلاش هستند با تفرقه‌افکنی وحدت بین شیعه و سنی را کمرنگ جلوه دهند، بنابراین مسلمانان باید توجه داشته باشند که دشمنان با این ترفند می‌خواهند اسلام و ارکان نظام را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: یکی از ترفند دشمنان طی روزهای اخیر حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت بود که با جو روانی در صدد آن بودند که آشوب به پا کنند اما خوشبختانه با بصیرت مردم و اطلاع‌رسانی به موقع مسئولان نقشه‌های دشمنان را سرکوب کردند.

قریشی در ادامه تصریح کرد: از استاندار جدید آذربایجان‌غربی به عنوان نماینده دولت سیزدهم در استان انتظار می‌رود که مسئولان حوزه‌‌های مختلف و اجرایی را براساس مهارت، تخصص، توانمندی و شایسته‌سالاری انتخاب کند تا زمینه توسعه و پیشرفت استان فراهم شده و مشکلات مردم حل شود.

نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه تاکید کرد: عده‌ای کرونا را بهانه کرده و مساجد را تعطیل کرده‌اند، در حالی که می‌توان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نمازهای جماعت را اقامه کرد بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید با رعایت موارد بهداشتی اقدام به باز کردند درب مساجد کنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید