09:26|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 17 مهر 1400 - 11:13
کد خبر: 17044
امام جمعه ارومیه عنوان کرد:

مردم و مسئولان با خرید کالاهای ایرانی از تولیدات داخلی حمایت کنند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه مردم و مسئولان با خرید کالاهای ایرانی از تولیدات داخلی حمایت کنند، گفت: در شرایط کنونی کشور، مسئولان باید به شاخص‌های اقتصاد مقاومتی نیز توجه کرده و عمل کنند.
مردم و مسئولان با خرید کالاهای ایرانی از تولیدات داخلی حمایت کنند

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز ارومیه، اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور و استان با مشکل خشکسالی روبرو است بنابراین باید از خداوند متعال خواستار نزول رحمت باشیم.

وی افزود: بنابراین باید برای جلب رضایت خداوند بهتر است نماز جعفر طیار خوانده و فضیلت‌ترین وقت خواندن این نماز روز جمعه است.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: همچنین باید مراقب رفتار و اعمال خود باشیم چرا که در قرآن کریم خداوند خطاب به انسان‌ها می‌فرماید تقوا داشته باشید شاید که مورد رحمت الهی قرار بگیرید.

قریشی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، بیان کرد: معظم له فرموند، سربازی برای یک چنین ملتی افتخار است و نظامیان باید در مکتب امام حسین(ع) درجه دریافت کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری همچنین در این جمع، به نظامیان فرمودند، لباس سربازی برای شما افتخار است و هر کسی توفیق نمی‌یاد لباس نظامی بپوشد و خود را میدان جنگ قرار دهد بنابراین خود را دفاع از ملت ایران هویت اسلامی آماده کرده‌اید.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی عنوان کرد: در حال حاضر نیز امنیت مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید مورد توجه نیروهای مسلح قرار بگیرد.

قریشی با بیان اینکه مردم و مسئولان از تولیدات داخلی باید حمایت کنند، تاکید کرد: در شرایط کنونی مسئولان باید به شاخص‌های اقتصاد مقاومتی نیز توجه کرده و عمل کنند.
وی بیان کرد: فرهنگ مقوله‌ای است که همیشه مهم بوده و هست و بنابراین باید در شرایط کنونی کشور مسئولان به ویژه وزیر ارشاد برای تولیدات فرهنگی اهمیت داده و دقت کافی داشته باشند چرا که برخی فیلم‌‌های خانگی، ضد دین بوده و برخی از فیلم‌‌ها نیز  بی‌غیرتی را ترویج می‌دهند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید