18:50|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1400 - 12:18
کد خبر: 16950
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد:

اجباری برای پرداخت شهریه در مدارس دولتی وجود ندارد

در مدارس دولتی هیچ گونه اجباری برای پرداخت شهریه دانش آموزان وجود ندارد و از آنها صرفا مبلغی به عنوان هزینه بیمه و کتاب در هنگام ثبت نام دریافت می شود.
اجباری برای پرداخت شهریه در مدارس دولتی وجود ندارد


مهدی محمدپور، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باریش نیوز در رابطه با شهریه مدارس دولتی گفت:  با توجه به اینکه مدارس دولتی در اشکال مختلف شامل مدارس شاهد، استعدادهای درخشان و مدارس هیات امنایی می باشد به همین دلیل شیوه ثبت نام و دریافت شهریه این مدارس با یکدیگر متفاوت می باشد؛ امادر حالت کلی تمامی مدارس دولتی در هنگام ثبت نام حق دریافت شهریه از دانش آموزان را ندارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هنگام  ثبت نام فقط از دانش آموزان هزینه بیمه و کتاب های درسی در یافت می شود گفت:  اگر در این میان بعضی از خانواده ها و اولیا به صورت اختیاری و داوطلبانه جهت پیشبرد برنامه های آموزشی مدرسه بخواهند مبلغی را به عنوان کمک به مدرسه هدیه بدهند مسئله ای کاملا متفاوت با مسئله مربوط به پرداخت شهریه می باشد.

محمدپور در ادامه گفت: در صورت مشاهده اجبار مدارس دولتی به پرداخت شهریه، اولیای دانش آموزان می توانند با مراجعه به بازرسی  نواحی آموزش و پرورش منطقه مربوطه مشکل خود را مطرح نمایند تا در اسرع وقت به این مسئله رسیدگی شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

یوسف جوادی
1400/06/25 - 19:45

با سلام بنده دخترم آمادگی قراره بره یک میلیون شهریه گرفتن به علاوه پول بیمه دبستان دولتی هم هستس تو صمد زاده اینا با دبستانیها فرق دارن؟