15:55|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1400 - 12:33
کد خبر: 16939
یادداشت:

سرقت کابل های تلفن در خیابان های ارومیه

در چند ماهه اخیر شاهد گزارشاتی از سرقت کابل های تلفن در سطح شهر ارومیه هستیم که سوالاتی را با خود همراه داشته است.
سرقت کابل های تلفن در خیابان های ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، در سطح شهر گزارشاتی مبنی بر سرقت متعدد کابل های تلفن در خیابان های مختلف شهر گزارش شده که نارضایتی هایی را در این راستا رقم زده است.
 
مردم با قطعی ناگهانی تلفن منزل خود روبه رو می شوند و با انجام پیگیری های لازم متوجه اختلال در ارتباط با مخابرات شده و به دنبال دلیل آن می گردند. در این موارد گزارش شده که اصلا کابلی برای برقراری ارتباط با مخابرات وجود ندارد و به سرقت رفته است . حال سوال اینجاست که چه کسی پاسخگو این موضوع خواهد بود؟

تکلیف کابل های به سرقت رفته و اختلالی که در بحث ارتباطات شامل حال شهروندان شده چیست؟ آیا مسئول و یا ارگانی پاسخگوی این جنس جرم ها هست؟ آنچه از گزارشات و پیام های مردمی به چشم می آید عدم رسیدگی و پاسخگویی ارگان های مربوطه رو به رو هستیم که این امر باعث شده در پی این اتفاقات گلایه هایی از طرف مردم صورت بگیرد. 

با توجه به مشکلات بزرگ و کوچک اقتصادی و اجتماعی و البته کرونایی که امروزه چرخه زندگی شهروندان را با مشکلات متعددی روبه رو کرده است، مردم برای انجام پیگیری های متعدد زمان کافی را ندارند و همین امر باعث می شود که این جنس موضوعات بدون پیگیری رها شده و به گسترش این عمل دامن زده و راه را برای افزایش تعداد مجرمین این موضوع باز کنند. 

در پایان از مسئولین مربوطه انتظار می رود با رسیدگی های صحیح و متعدد سد راه این چنین جرم هایی شوند و در جهت رضایت شهروندان قدم بردارند و از وقوع هرگونه اختلال و مشکل در این امور جلوگیری کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید