18:58|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1400 - 09:52
کد خبر: 16793
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

مساجد باید مروج ارزش‌ها در فرهنگ عمومی باشند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به نماز جماعت در ادارات و همچنین حضور در مساجد را داشته باشند و با حضور در این آیین معنوی موجب ترغیب کارکنان برای شرکت در نماز جماعت شوند.
مساجد باید مروج ارزش‌ها در فرهنگ عمومی باشند

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه 29 مرداد ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) به پیشگاه امام زمان (ع) و تقارن ماه محرم با روز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گواهی بر عاشورایی بودن دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: آزادگان از فضلیت جهاد در راه خدا برخوردار بوده و ایستادگی و مقاومت بی‌نظیری را در بند اسارت دشمن در دفاع از انقلاب و نظام و ملت ایران نشان دادند.

وی در آستانه روز جهانی مسجد به نقش اهالی مسجد به ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری آن اشاره کرد و گفت: مساجد باید مروج ارزش‌ها در فرهنگ عمومی باشند.

قریشی عنوان کرد: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به نماز جماعت در  ادارات و همچنین حضور در مساجد را داشته باشند و با حضور در این آیین معنوی موجب ترغیب کارکنان برای شرکت در نماز جماعت شوند.

وی تاکید کرد: امیدواریم مسئولان شهری با همکاری مردم و کمک به شهردار  مساجد  این شهر را آباد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: اگر مردم بدانند با آمدن به مسجد برخی مشکلات آن‌ها حل شده و علاقه‌مند به مسجد خواهند شد و مسجد، پایگاه و محور اصلی برنامه‌های مختلف قرار می‌گیرد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید