20:52|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 09 مرداد 1400 - 13:20
کد خبر: 16692
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

پایداری امواج بارشی تا اواسط هفته جاری در سطح استان

طبق بررسی‌ نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی،تا اواسط هفته جاری در سطح استان تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت.
پایداری امواج بارشی تا اواسط هفته جاری در سطح استان

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگوبا سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: امواج بارشی که چند روز گذشته بیشتر در مناطق شمالی استان فعال می باشد که انتظار می رود این امواج تا اواسط هفته جاری در استان فعال باشد.

 وی در ادامه گفت: طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته،شاهد رگبارهای باران و رعد و برق جاری در بیشتر مناطق مرکزی و شمالی استان خواهیم بود.

اشتاد همچنین افزود: سامانه بارشی طی روز دوشنبه 11 مرداد بصورت رگبارهای باران و رعد و برق و وزش باد در مناطق جنوبی استان پیش بینی میشود.

وی گفت: با توجه به ماهیت رگباری بارش ها احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها در برخی از نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در پایان به وضعیت دمایی هوا نیز اشاره و تصریح کرد: در طی 24 ساعت گذشته شهرستان بوکان با 32 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان، تکاب با 14 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر استان و دمای هوای ارومیه در گرم‌ترین ساعات 27 و در خنک‌ترین ساعات 20 درجه بالای صفر گزارش شده است.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید