14:01|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 05 مرداد 1400 - 13:41
کد خبر: 16680
یادداشت:

جولان کرونا در جشن‌های عروسی!

ممنوع شدن برگزاری مراسمات عروسی در تالارها به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب برپایی مراسم‌های مخفیانه و پنهانی در برخی باغ‌ها و خانه‌ها شده است که می‌تواند عاملی برای تشدید ویروس کرونا و انواع جهش یافته آن در آذربایجان‌غربی باشد.
جولان کرونا در جشن‌های عروسی!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها خبرها حاکی از رشد مجدد آمار ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا ویروس در آذربایجان‌غربی است.

عادی انگاری‌ها و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری مراسمات عزا و عروسی و دورهمی‌های خانوادگی از مهم ترین عواملی است که روند صعودی شیوع کرونا را در استان تشدید می‌کنند.

با توجه به توصیه‌های ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی متاسفانه با گذشت یکسال و نیم هنوز هم عده‌ای هستند که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در سطر آخر برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

طبق اعلام نهادهای مربوطه در شرایط قرمز کرونایی که حاکم است تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشند.

اما در مقابل هستند افرادی که همچنان با وجود خطر کرونا اصرار به برگزاری مراسمات عروسی خود بصورت پنهانی ودر باغ‌ها دارند.

از اینکه ازدواج امری حسنه می‌باشد شکی نیست ولی در شرایط فعلی نیاز است شهروندان قبل از برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسمات به فکر جان خود و عزیزانشان باشند.

در آخر امید است مسئولین مربوطه نظارت لازم را در جهت جلوگیری از برپایی هرنوع مراسم به صورت مخفیانه به عمل آورند و با متخلفان این امر برخورد قاطعانه‌ای داشته باشند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید