11:27|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 05 مرداد 1400 - 10:41
کد خبر: 16676
یادداشت:

کیفیت نان در تنور بی تدبیری مسئولان می سوزد / نارضایتی شهروندان ارومیه ای از کیفیت پایین نان

این روزها، مردم ارومیه به شدت از کیفیت نان عرضه شده گلایه دارند و مشکل اصلی این محصول را خمیر بودن، سوختگی، شور و یا بی نمک بودن و کوچک‌تر شدن حجم نان عنوان می‌کنند هرچند عدم نظارت بر نان عرضه شده باعث شده تا نانوایان به اعتراض‌ها کاملاً بی‌توجه باشند.
کیفیت نان در تنور بی تدبیری مسئولان می سوزد / نارضایتی شهروندان ارومیه ای از کیفیت پایین نان

سرویبس اجتماعی باریش نیوز، روز به روز از ابعاد و ضخامت نان های عرضه شده در سطح شهر ارومیه کاسته می شود و بی کیفیتی آن افزایش می یابد؛ نان لواش و سنگک در هر نانوایی با اندازه و شکل و وزن متفاوت نسبت به نانوایی دیگر عرضه می‌شود.

 این روزها که مشکلات مختلف ازجمله قطع مکرر برق، کم‌آبی، گرانی کالاهای اساسی، گرمای بی‌سابقه و چالش‌هایی از این دست، مردم را کلافه کرده‌است، کیفیت پایین نان مصرفی شهروندان ارومیه ای نیز مزید بر علت شده تا یک نان خوش هم از گلوی آنان پایین نرود.

انتقاد شهروندان از کیفیت نانی که مصرف می‌کنند درحالی‌است که برخی نانوایان معتقدند مشکل از کیفیت آرد است.

در این میان نکته قابل توجه اینکه دیگر هیچ اثری از بازدیدهای مسئولان و جلسات بهبود کیفیت نان نیز مشاهده نمی شود و نانوایی ها به حال خود رها شده اند و هر از چند گاهی بازدیدهای متداول از آنها صورت می گیرد که آن هم  هیچ تاثیری در کیفیت نان نداشته است.

به نظر می رسد با شرایط حاکم بر کیفیت نان در ارومیه و بی توجهی نانواهای این شهر به کیفیت نان مسئولان باید فکری اساسی به حال قوت غالب مردم نمایند.

بسیاری از شهروندان ارومیه ای اظهار می کنند که، نارضایتی اغلب شهروندان فقط به پایین بودن کیفیت نان محدود نمی‌شود بلکه از تعطیلی خودسرانه، کم فروشی، رعایت نکردن نوبت و برخورد ناشایست نانواها با مشتریان نیز گله دارند.

نکته پایانی اینکه، این مشکلات به اطلاع دستگاه‌های مسئول رسانده شده ولی همچنان شاهد تکرار آن در واحدهای خبازی در این منطقه هستیم و این موید آن است که موضوع برای آنها اهمیت چندانی ندارد.

شیرین شریفی


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید