13:27|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 28 تیر 1400 - 12:16
کد خبر: 16642
یادداشت:

اختلال های ترمز بریده اینترنت در ارومیه و نارضایتی كاربران

کاربران بسیار زیادی در ارومیه در روزهای اخیر از سرعت پایین اینترنت شکایت داشته‌اند و خواستار بهبود وضعیت اینترنت بودند. چرا که در این شرایط کرونایی بسیاری از کارهای شهروندان بدون خدمات اینترنتی امکان پذیر نیست.
اختلال های ترمز بریده اینترنت در ارومیه و نارضایتی كاربران


سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها سرعت پايين، اختلال ها يا محدوديت هاي موردي در دسترسي به اينترنت مساله اي است كه شهروندان كم و بيش به آن عادت گرفته اند اما قطعي هاي پياپي و سرعت بسیار پایین اینترنت در چند ماه اخیر موجب نارضايتي کاربران ارومیه ای شده است.

با پیشرفت علوم مختلف به ویژه در بخش فناوری اطلاعات، زندگی کاری و روزمره شهروندان ارتباط بسیار زیادی با اینترنت پیدا کرده و قطعا باید تلاش شود تا ضمن فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای توسعه ابزار فناوری امکان استفاده از آن برای تمامی افراد و در تمامی نقاط کشور فراهم شود.

بر این اساس اگر جامعه و مردم بخواهند که از فضای مجازی استفاده کنند و امورات خود را از این طریق انجام دهند، نیاز است که زیر ساخت های لازم در حوزه اینترنت تقویت شده و در این راستا سرعت آن را بهبود بخشند، که متاسفانه افت شدید سرعت اینترنت باعث شده است که میزان گلایه مندی مردم نیز چندبرابر شود.


چه بسا درآمد کسانی که از طریق اینترنت کسب می شود، قطعی های مکرر در این مدت، نه تنها باعث ضرر و زیان به آن فرد می شود، بلکه حتی شرکت مخابرات یا سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی هم بابت این قطعی ها، هیچ گونه خسارتی را پرداخت نمی کنند.

همه می دانند در دنیای امروز اینترنت جزء لاینفک زندگی مردم تبدیل شده است مسئولان باید ارایه خدمات به مشتریان را در دستور کار خود قرار دهند و خدمت‌رسانی را در شبکه اینترنت ارتقاء بخشیده و به فکر آسایش و راحتی در امورات مردم جامعه خود باشند.

سخن آخر اینکه،همه می دانند در دنیای امروز اینترنت جزء لاینفک زندگی مردم تبدیل شده است مسئولان باید ارایه خدمات به مشتریان را در دستور کار خود قرار دهند و خدمت‌رسانی را در شبکه اینترنت ارتقاء بخشیده و به فکر آسایش و راحتی در امورات مردم جامعه خود باشند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید