22:22|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 26 تیر 1400 - 09:45
کد خبر: 16628
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

لزوم برنامه ریزی دولت آینده جهت تامین آب و برق کشور

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اظهار امیدواری کرد که در دولت آینده برنامه ریزی لازم برای تامین آب و برق انجام گیرد تا این مشکلات دوباره تکرار نشود.
لزوم برنامه ریزی دولت آینده جهت تامین آب و برق کشور

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه25 تیر در ارومیه گفت: نیروهای آمریکایی طی هفته های اخیر به صورت شبانه و با خواری از منطقه خارج می شوند و این امر مهمترین نشانه شکست آنان در منطقه است.

وی اضافه کرد: دنیای اسلام باید توجه داشته باشد که تنها راه مقابله با زورگویی دشمنان اسلام، مقاومت در برابر آنان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به آغاز دهه ولایت از چهارشنبه هفته آینده، همزمان با عید قربان اظهار کرد: این دهه بهترین فرصت برای تبیین آموزه های مربوط به اهمیت ولایت در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: بر همه ما وظیفه است که از اعمال مربوط به این هفته از جمله نماز عید سعید قربان غفلت نکنیم و در صفوف فشرده، اتحاد خود را به دنیا نشان دهیم.

وی همچنین با تبریک عید سعید قربان که در اواخر هفته آینده است، بیان کرد: در این روز بسیاری از مردم اقدام به ذبح قربانی می کنند که با توجه به وضعیت معیشتی نامناسب بسیاری از خانواده ها، بهتر است این گوشت قربانی بین نیازمندان تقسیم شود.

امام جمعه ارومیه اظهار امیدواری کرد که در دولت آینده برنامه ریزی لازم برای تامین آب و برق انجام گیرد تا این مشکلات دوباره تکرار نشود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، نوجوانان و جوانان بیان کرد: والدین از این فرصت استفاده کرده و در راستای تربیت بیش از پیش کودکان و نوجوانان اهتمام لازم را داشته باشند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید