12:49|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 07 تیر 1400 - 13:33
کد خبر: 16538
سوال مردم ارومیه از وکلای خود در مجلس؛

تا کنون برای حوزه انتخابیه خود چه کرده اید؟

نمایندگان مردم در مجلس باید وفادار به مردم خود باشند و پس از راه یافتن به مجلس وعده ها و مردم را فراموش نکنند که متاسفانه در این میان با گذشت بیشتر از یک سال از عمر مجلس یازدهم تا به حال وکلای مردم ارومیه در مجلس گامی اساسی جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود بر نداشته اند.
تا کنون برای حوزه انتخابیه خود چه کرده اید؟


سرویس سیاسی باریش نیوز، پایبندی به شعارها و وعده های انتخاباتی، اولویت دادن منافع ملی به منافع گروهی و جناحی، داشتن ارتباط مستمر با موکلان و توجه به مشکلات و معضلات حوزه انتخابیه و برنامه‌ریزی عملیاتی برای رفع آنها از جمله مهم ترین مطالبات مردم ارومیه از موکلان خود در مجلس است.

در این میان، فراموش نکردن رای دهندگان، نگاه همه جانبه به ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حوزه انتخابی خود، داشتن تخصص، تمرکز روی وظایف قانون گذاری در مجلس و اجتناب از هر گونه جناح بازی و مسائل حاشیه ای و صیانت از آرای مردم به عنوان امانت از دیگر مطالبات مردم ارومیه از  نمایندگان خود در خانه ملت می باشد و این انتظارات آنگونه که به نظر می رسد انتظار و توقع زیادی نمی تواند باشد که این نمایندگان نتوانند از عهده آن برآیند. اما متاسفانه آنگونه که مشاهده می شود مردم از عملکرد منتخبان خود در مجلس رضایت آنچنانی ندارند.

نمایندگان مجلس یازدهم با شعارهای انقلابی و امیدوارکننده از مردم رأی گرفتند و قول دادند در حوزه اقتصادی و تلاش برای بهبود معیشت مردم کاری کنند تا دولت در یک سال پایانی خود پرتحرک ظاهر شود و جامعه دوباره رنگ ثبات و آرامش اقتصادی را به خود ببیند اما امروز بعد گذشت بیشتر از یک سال  از آغاز کار مجلس یازدهم و نزدیک شدن به آخرین روزهای عمر دولت ، از آن وعده های زیبا هیچ خبری نیست.

سخن آخر اینکه، مردم ارومیه از نمایندگان خود انتظار دارند که در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی خود با گذشت بیش از یک سال از آغاز به کار خود در مجلس، گام بردارند و به وعده هایی که به مردم داده بودند عمل کنند و بیشتر به فکر شهر و مردم خود باشند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

کلام حق
1400/04/08 - 22:09

نمایدگان مردم ارومیه زیر کولرها لم دادن ووقتشون رو میفروشن.دیگه نیازی نیست به فکر مردم ارومیه باشند .خانواده هاشون سر کارهای کلیدی شهر واستان وجیبهاشون پر وآینده شون تضمین شده هستش