21:34|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 06 تیر 1400 - 12:55
کد خبر: 16530
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

افزایش 55 درصدی فوتی‌ها بر اثر غرق شدگی در آذربایجان‌غربی

براساس آخرین آمار موجود، ۱۴ نفر بر اثر غرق شدن جان باختند که این مورد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد افزایش دارد.
افزایش 55 درصدی فوتی‌ها بر اثر غرق شدگی در آذربایجان‌غربی

باقر بهرامی، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، به آمار غرق شدگان در استان اشاره و  اظهار کرد: براساس آخرین آمار رسمی، تعداد ماموریت‌های مرکز اورژانس جهت امداد رسانی به غرق شدگان ۱۶ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد مصدومان ۱۸ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش دارد که از این تعداد ۴ نفر به بیمارستان منتقل شده که این مورد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش یافته است.

بهرامی در ادامه به آمار فوت شدگان نیز اشاره و گفت: براساس آخرین آمار موجود، ۱۴ نفر بر اثر غرق شدن جان باختند که این مورد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد افزایش دارد.

وی عنوان کرد: بیشترین فوتی‌ها بر اثر غرق شدگی به شهرستان بوکان با ۵ نفر  و میاندوآب با ۴ نفر اختصاص یافته است.

بهرامی به محل غرق شدگی نیز اشاره و افزود: ۸ نفر در رودخانه، ۴ نفر در سد، ۲ نفر در استخر، ۱ نفر در کانال آب ،  ۲ نفر در چاه آب و ۱ نفر سایر (بدون مشخص شدن محل حادثه) دچار غرق شدگی شدند.

وی گفت: از این تعداد ۱۷ نفر مرد و یک نفر زن بوده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: شنا در سدها و مکان های ناشناخته ممنوع است و مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند و از شنا در مکان های پرخطر و ممنوع اجتناب کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید