20:42|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 05 تیر 1400 - 11:22
کد خبر: 16522
زیر سایه بی تدبیری مسئولان ورزشی استان؛

صعود به لیگ برتر تیم 90 ارومیه به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شد

فوتبال با اینكه در ارومیه بعد از رشته والیبال علاقه مندان زیادی دارد وحتی با ورود تیم 90 ارومیه در چند سال اخیر، متاسفانه این تیم نیز با وجود تلاش های مکرر و عزم جدی نتوانسته پیشرفت آنچنانی داشته باشد و علیرغم تلاش بسیار در فصل گذشته از صعود به لیگ برتر کشور جا ماند.
صعود به لیگ برتر تیم 90 ارومیه به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شد

سرویس ورزشی باریش نیوز، تیم 90 ارومیه، متاسفانه در این فصل نیز که کم کم به آخرهای آن نزدیک میشویم این تیم وضعیت بدتری به خود گرفته و بجای پیشرفت در حال سقوط از لیگ دسته یک به لیگ دسته دوم کشور می باشد که این امر می طلبد، مسئولان و دست اندركاران، گامی اساسی برای پویایی تنها تیم فوتبال در ارومیه بردارند.

ارومیه ظرفیت بالایی برای رشد در همه عرصه های ورزشی بخصوص فوتبال دارد و لیاقت و شایستگی فرزندان این دیار دربسیاری از رشته ها روز به روز آشکارتر شده و اگر مسئولین و متولیان ورزش به صورت جدی به فکر این قهرمانان و افتخارآفرینان عرصه ورزش درمنطقه باشند بی شک موفقیت های بسیاری را در ورزش فوتبال و موفقیت تیم 90 ارومیه تجربه خواهیم کرد.

ادعاهای مسئولان ورزشی ارومیه  زمانی خود را نشان داد که علی رغم وعده های واهی در حمایت از فوتبال، این حمایت همچنان مبدل به حمایت از سایر رشته های ورزشی شده و مسئولانی که مدعی بودند تیم نود ارومیه  به لیگ برتر می رود ، نه تنها صعود این تیم به لیگ برتر به رویایی دست نیافتنی تبدیل شد بلکه این تیم در مرحله سقوط از دسته اول به دسته دوم نیز می باشد و این امر خود جای بسی تامل دارد.

همه این عوامل در حالی است که، مربی این تیم بارها اعلام کرده که منابع مالی تیم نود ارومیه محدود است و نیاز به حمایت مسئولان آذربایجان غربی برای حل مشکلات  این تیم دارند؛ اما انگار گوشی شنوا و عزمی جدی از سوی مسئولان ورزشی استان برای حمایت از تنها تیم این شهر نیست!




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید