00:32|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1400 - 11:20
کد خبر: 16471
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی:

2 هزارو 795 شعبه اخذ رأی در استان در نظر گرفته شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اختصاص 6500 دز واکسن دیگر به استان، گفت: این تعداد واکسن تا 24 ساعت آینده وارد استان شده و آماده تزریق خواهد بود.
2 هزارو 795 شعبه اخذ رأی در استان در نظر گرفته شده است

علی مصطفوی ظهر روز گذشته در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، با بیان این‌که خوشبختانه آمار مبتلایان و فوت کنندگان ناشی از کرونا در طول یک ماه اخیر در استان کاهشی بوده، اظهار داشت: برای حفظ این روند و رسیدن به عدد صفر بایستی دستورالعمل‌های بهداشتی بیش‌ازپیش رعایت شود.
 

وی با بیان این‌که 6500 دز واکسن دیگر تا 24 ساعت آینده به استان وارد می‌شود، عنوان کرد: 50 درصد از این میزان مربوط به تولیدات داخلی است و 50 درصد دیگر از واردات از سایر کشورهای مقصد است.
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: صحنه‌ای دیگر از تاریخ ایران اسلامی در روز جمعه بیست و هشتم خرداد ماه ثبت و ضبط می‌شود که نشان از وحدت و همدلی کشور عزیزمان خواهد بود.
 

مصطفوی انتخابات را از ضروریات و اساس‌های نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: تعداد 2 هزار و 795 شعبه اخذ رأی با 60 هزار نیروی انسانی در جهت تسریع روند رأی گیری در نظر گرفته شده است.
 

وی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، عنوان کرد: برای هر شعبه یک رابط بهداشتی در نظر گرفته‌شده تا در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند. همچنین امکانات بهداشتی لازم در شعب نیز در نظر گرفته‌شده تا هیچ تهدیدی از بابت ابتلا به کرونا هم‌میهنان عزیز را تهدید نکند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن انتقاد از بد اخلاقی‌های انتخاباتی صورت گرفته در سطح استان و ارومیه، افزود: مسئولیت این مباحث بر عهده نامزد و نماینده قانونی وی است. همچنین تاکنون 17 پرونده در همین راستا تشکیل شده است.

 

در این جلسه آخرین اخبار استان در طول دو هفته اخیر، مسائل مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و روستا و کرونا در استان مورد بررسی قرار گرفت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید