23:35|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1400 - 11:18
کد خبر: 16462
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش خبرداد:

افزایش 15 درصدی مصرف برق در آذربایجان‌غربی

مصرف برق استان در سالجاری نسبت به سال گذشته، 15درصد افزایش یافته است. 
افزایش 15 درصدی مصرف برق در آذربایجان‌غربی

اکبر حسن بکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، از افزایش 15 درصدی مصرف برق مشترکین آذربایجان غربی خبر داد و گفت: مصرف برق در استان، 15 درصد افزایش یافته است. 

وی همچنین به افزایش 15 درصدی نیاز مصرف امسال نیز اشاره کرد و گفت: پیک مصرف برق در آذربایجان غربی روند صعودی دارد و امسال نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش پیک بار را شاهد هستیم درحالیکه در سالهای گذشته میزان افزایش یا رشد مصرف کمتر از 5% بوده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: با توجه به افزایش بی سابقه دمای هوا تا روز4 شنبه این هفته و پیش بینی افزایش دمای هوا، تنها راه جلوگیری از مدیریت اضطراری بار، مدیریت مصرف است که اننتظار می رود مشترکین برق استان در این خصوص با ما همکاری نمایند . 

حسن بکلو ادامه داد: تابستان امسال با  فرارسیدن گرمای زودهنگام، خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی، کاهش ذخایر منابع آبی نیروگاه های برق آبی شرایط ویژه‌ای را رقم زده است که برای کنترل این شرایط به همراهی و مشارکت تمام مردم نیاز داریم و مشترکین می توانند تنها با کاهش 10 تا 15 درصدی مصارف خود صنعت برق را یاری نمایند .

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید