01:03|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1400 - 10:49
کد خبر: 16439
در تکاپوی کسب رای؛

آزار شهروندان با آلودگی های صوتی

نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که تبلیغات غیر اصولی و پر سر و صدایی که باعث آزار شهروندان شود، نه تنها باعث افزایش آراء نمی شود، بلکه با ایجاد نارضایتی در مردم ، می تواند موجب کاهش رای نامزدها شود.
آزار شهروندان با آلودگی های صوتی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، متاسفانه انگار برخی از نامزدهای تایید صلاحیت شده، در خصوص قانون تبلیغات اطلاعات کافی ندارند و از طریق ایجاد آلودگی های صوتی و پخش موسیقی آن هم تال پاسی از شب می خواهند برای خود آراء جمع کنند!

اگر واقعا این کاندیداها به فکر مرم و به فکر شهر خود هستند باید با برگزاری جلسات توجیهی و آموزش مسئولین ستادهای خود و همچنین توصیه به هوادارانشان، اجازه ندهند رفتار غیرقانونی برخی هواداران موجب نارضایتی شهروندان و یا کاهش اعتماد آنان به نامزدها شود.

این روزها در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر صدای بلندگوها تا پاسی از شب  آرامش را از شهروندان سلب کرده به طوری که در برخی از خیابان‌ها با راه‌اندازی چندین ستاد و ایجاد آلودگی صوتی تحمل این اوضاع را برای شهروندان بسیار سخت کرده است و صدای شهروندان را در آورده است.

این در حالی است که در شعارهای تبلیغاتی این نامزدها حرف از آباد نمودن شهر و دیار است اما به اینکه یکی از مصادیق توجه به شهر زیباسازی و همین نظافت است توجهی نمی‌شود.

بسیاری از شهروندان از بی نظمی و بی قانونی نامزدهای این دوره از شورای اسلامی گلایه دارند  در حال حاضر شاهد تبلیغات نامناسب شوراهای اسلامی هستیم.

حفظ آرامش شهروندان موضوعی است که از چند شب گذشته همزمان با آغاز تبلیغات شورای اسلامی شهر به صورت رسمی شاهد آن هستیم که طرفداران کاندیداها تا پاسی از شب در شهر مشغول بوق زنی بوده و با ایجاد آلودگی صوتی برای خانواده‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده اند

متأسفانه ایجاد راه بندان و ترافیک، پخش موسیقی در سطح شهر و محلات آسایش را از مردم این شهر گرفته و نکته قابل تامل اینجاست که این اقدامات از سوی افرادی صورت می‌گیرد که شعارهای عمران و آبادانی سر می‌دهند.

نکته پایانی اینکه، انجام این رفتارها از سوی برخی از افراد که خود مثلا داعیه‌دار پیشرفت و توسعه شهری هستند حرکتی بسیار تامل برانگیز است و باید از این نامزدها پرسد که آیا می خواهند بعد از پذیرش در انتخابات شهر را نیز اینگونه مدیریت کنند؟!

شیرین شریفی

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید