18:07|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1400 - 12:59
کد خبر: 16428
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه عنوان کرد:

شفافیت امور و رضایتمندی شهروندان در گرو توسعه خدمات الکترونیکی است

سازمان فاوا برای اجرای سامانه شهروند سپاری در منطقه دو ارومیه اعلام آمادگی کرد.
شفافیت امور و رضایتمندی شهروندان در گرو توسعه خدمات الکترونیکی است

یاسر اسدپور در دیدار با شهردار منطقه دو با اشاره به ضرورت راه اندازی سامانه شهروندسپاری در این منطقه تاکید کرد: سامانه شهروندسپاری پیش از این در مناطق یک و پنج با موفقیت اجرا شده و با رفع برخی ایرادات جزئی، برای پیاده سازی و اجرا در منطقه دو آماده است.

وی افزود: در این راستا به دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهر آموزش های لازم جهت خدمات رسانی به شهروندان ارائه شده است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: با سامانه شهروندسپاری استعلاماتی از قبیل نقل و انتقال بانک و ادارات به صورت الکترونیکی و غیر حضوری دریافت می شود.

اسدپور با اشاره به ضرورت الکترونیکی کردن امور در تمامی ابعاد، ادامه داد: امسال شاهد برگزاری انتخابات نماینده کارگران به صورت الکترونیکی و برای اولین بار در سطح کشور بودیم که تجربه موفقی برای شهرداری ارومیه شد.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا دولت الکترونیک بیش از پیش توسعه یافته و شاهد گسترده شدن و تعدد خدمات غیرحضوری باشیم.

اسدپور با بیان اینکه افتتاح سامانه شهروندسپاری در مناطق باعث تمرکز بیشتر بر امور مربوط به حوزه صدور پروانه و مجوز می شود، ادامه داد: شفافیت در امور و رضایتمندی شهروندان در گرو توسعه خدمات الکترونیکی است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اشاره به پروژه RTK خاطرنشان کرد: این پروژه بسیار کاربردی برای مناطق شهرداری با دقت و سرعت بالا و ضریب خطای میلی متری اقدام به برداشن utm می کند و می تواند موجب درآمدزایی برای شهرداری نیز شود.

جعفر ولیزاده شهردار منطقه دو ارومیه نیز در این دیدار ضمن استقبال از اجرایی شدن پروژه شهروندسپاری تصریح کرد: با توجه به بافت این منطقه و تفکیک های غیر مجاز و قولنامه ای در ده های گذشته، اجرایی شدن سامانه شهروندسپاری در منطقه دو بسیار سخت تر از سایر مناطق است و باید در این راستا چاره اندیشی شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید