00:56|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1400 - 10:13
کد خبر: 16417
سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

واگذاری 5 هزار و 938 فقره انشعاب فاضلاب در مساکن مهر ارومیه

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از واگذاری 5 هزار و 938 فقره انشعاب فاضلاب در مساکن مهر ارومیه خبر داد.
واگذاری 5 هزار و 938 فقره انشعاب فاضلاب در مساکن مهر ارومیه

یوسف شمچی با بیان اینکه چهارهزارو 762 فقره انشعاب نیز آماده واگذاری است، اظهار داشت: واحد های مسکونی فاقد انشعاب فاضلاب مساکن مهر نیز می توانند موضوع را از شرکت آب وفاضلاب پیگیری  تاپس از طی مراحل مربوطه و با لحاظ اولویت نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم برای اجرای شبکه جمع آوری و متعاقب آن برای نصب انشعابات اقدام گردد.


وی در خصوص برنامه های شرکت آب و فاضلاب برای رفع مشکل فاضلاب مساکن مهر شهر ارومیه گفت: شرکت آب و فاضلاب هر ساله با در نظر داشتن عوامل مختلف از جمله میزان اعتبارمصوب و تخصیصی، زیر ساختهای موجود و درخواستهای مشترکین،  نسبت به الویت بندی و اجرای پروژه های احداث شبکه جمع آوری و نصب انشعابات فاضلاب در مناطق مورد درخواست اقدام می نماید.


سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تعداد واحدهای مسکونی متصل به شبکه فاضلاب در استان را 567 هزار و 459 واحد عنوان کرد و افزود: از این تعداد، 261هزار و 631 واحد انشعاب در ارومیه واگذار شده است.


وی تعداد انشعابات فاضلاب در روستاهای استان را یک هزار و 340 فقره و روستاهای شهرستان ارومیه را 644 واحد اعلام کرد.


 وی در خصوص برنامه های شرکت آب و فاضلاب برای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در سال جاری اظهار کرد:


  تا پایان سال 1400 طبق برنامه ریزی های انجام شده و مطابق بودجه شرکت، اجرای 6/31 کیلومتر شبکه جمع آوری و 7/5 کیلومتر خط انتقال فاضلاب از مجموع اعتبارات منابع عمومی و داخلی شرکت در سطح استان پیش بینی شده است که در صورت تصویب و تخصیص اعتبار از محل اعتبارات توازن و احیای دریاچه ارومیه مقادیر فوق افزایش خواهد یافت .


شمچی در پایان، جمعیت تحت پوشش سامانه جمع آوری فاضلاب را 3/67 درصد اعلام کرد و افزود: در صورت تخصیص اعتبارات پیش بینی شده در پایان سال 1400 حدود 71 درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار خواهند گرفت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید