12:30|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 06 خرداد 1400 - 11:17
کد خبر: 16360

برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات

مراسم قرعه‌کشی جدول برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در رسانه ملی برگزار شد.
برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات

در این مراسم رئیس و معاونان سازمان صداوسیما، دادستان کل کشور، رئیس و دبیر ستاد انتخابات کشور، نمایندگان شورای نگهبان و شورای نظارت بر صداوسیما و نمایندگان نامزد‌های انتخابات حضور داشتند.
با انجام قرعه‌کشی به هر کدام از نامزد‌ها شماره‌ای اختصاص یافت که این شماره زمان برنامه هر یک از نامزد‌ها را در جدول پخش مشخص کرد.
گوی اول با شماره ۱۱ به «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» و گوی دوم با شماره ۱۳ به «محسن رضایی» تعلق گرفت. گوی سوم با شماره ۱۷ به «علیرضا زاکانی» و گوی چهارم با شماره ۱۵ به «سید ابراهیم رئیسی» اختصاص یافت. گوی پنجم با شماره ۱۶ به «محسن مهرعلیزاده» و گوی ششم با شماره ۱۲ به «عبدالناصر همتی» اختصاص یافت. در نهایت، گوی هفتم با شماره ۱۴ به «سعید جلیلی» تعلق گرفت.
 
طبق جدول و نتایج قرعه‌کشی، برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها از جمعه (هفتم خرداد) آغاز می‌شود.
بر اساس برنامه‌ریزی رسانه ملی سه مناظره ۳ ساعته در روز‌های دوشنبه (۱۷ خرداد)، جمعه (۲۱ خرداد) و سه‌شنبه (۲۵ خرداد) از شبکه خبر و شبکه یک سیما پخش خواهد شد. با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت سفر‌های استانی، نامزد‌های انتخابات می‌توانند در شبکه‌های استانی برنامه داشته باشند.
رئیس رسانه ملی در این مراسم گفت: در عرصه انتخابات بی‌طرف و متعهدانه کنار نامزد‌ها هستیم تا برنامه‌های خود را به مردم منتقل کنند. آقای عسکری افزود: امیدواریم بتوانیم ملت ایران را در انتخاب بهتر و صحیح‌تر کمک کنیم تا با حضور پرشور مردم، انتخاباتی شکوهمند برگزار شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید