23:04|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1400 - 10:47
کد خبر: 16206
با نزدیک شدن به ایام امتحانات:

نگرانی از برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری

مسئولین آموزش و پرورش استان اعلام کرده‌اند که در مورد امتحان‌های نهایی پایان ترم پایه‌های نهم و دوازدهم هیچ تصمیم استانی گرفته نمی‌شود بلکه تصمیم‌گیری ملی است و ما نیز به عنوان مجریان قانون وظیفه اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا در این زمینه را داریم.
نگرانی از برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها با نزدیک شدن به ایام امتحانات نگرانی دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم به دلیل حضور در جلسات امتحان شدت گرفته است.

از این رو والدین این دانش‌آموزان نگران سلامتی فرزندان خود هستند و نسبت به برگزاری امتحانات نهایی به صورت  حضوری رضایت ندارند.

براساس حجم گسترده پیام‌های مردمی در مورد برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری و پیگیری خبرنگار باریش نیوز در رابطه با این موضوع، مسئولین آموزش و پرورش استان اعلام کرده‌اند که در مورد امتحان‌های نهایی پایان ترم پایه‌های نهم و دوازدهم هیچ تصمیم استانی گرفته نمی‌شود بلکه تصمیم‌گیری ملی است و ما نیز به عنوان مجریان قانون وظیفه اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا در این زمینه را داریم.

از این رو باید منتظر اخذ تصمیم نهایی  از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در جهت برگزاری امتحانات نهایی باشیم.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

سید
1400/02/13 - 04:06

تدریس غیر حضوری و امتحانات حضوری این عدالت نیست شما فقط به فکر کارهای خودتون هستین نه دانش آموزان حق ما تضیع نمیشه چون مجازی درس خواندیم ۹ماه پارسال خیلی فرق داشت ولی امسال قصد دارین دانش آموزان رو بندازین از درش