02:10|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1400 - 10:55
کد خبر: 16130
یادداشت:

مدیریت والیبال ارومیه در دست افراد غیر متخصص

تاكنون مسئولان با حمايت هاي خود نشان داده اند كه براي واليبال اروميه اهميت خاصي قائل می باشند اما در این میان نباید فراموش کرد تا زماني كه اين حمايت ها بدون برنامه ريزي و بي هدف باشد راه به جايي نخواهيم برد.
مدیریت والیبال ارومیه در دست افراد غیر متخصص


سرویس ورزشی باریش نیوز، مردم ارومیه به  رشته ورزشی والیبال علاقه وافری دارند و این علاقه سبب شده خواهان قهرمانی نماینده خود در لیگ برتر باشند و در این میان مشکلات زیادی سبب به‌دست نیامدن این مقام قهرمانی شده است و باید به این نکته مهم نیز توجه داشت که افرادی بر والیبال ارومیه مدیریت می‌کنند که سر رشته خاصی  در والیبال ندارند؛ پس بنابراین مردم نباید در این شرایط انتظار قهرمانی از تیم مورد نظر خود را داشته باشند.

شهر ارومیه به‌عنوان پایتخت والیبال آسیا شناخته می‌شود و رشته ورزشی والیبال در جای‌جای این شهر و حتی در داخل کوچه‌های قدیمی برای خود نام و اعتباری دارد که همگان را متحیر می‌کند.

تیم شهرداری  ارومیه برای رسیدن به جایگاه مورد قبول که در شان قطب والیبال ایران باشد نیازمند ثبات مدیریتی و برنامه ریزی مدون میان مدت و بلند مدت می باشد. پس نباید فراموش کرد که  برای تشکیل تیمی منسجم و یکپارچه به  طور کلی عواملی همچون مدیریت، کادر فنی و بازیکنان دخیل هستند و فراهم کردن حاشیه امنیت و ثبات در بین این سه عامل قطعا نقش مهمی در کسب موفقیت‌های روز افزون خواهد داشت که متأسفانه باشگاه شهرداری ارومیه در طول چند سال گذشته از آن بی بهره بوده است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه به عنوان نماینده این شهر در لیگ برتر نباید به کسب مقام دوم بسنده کند و برای رسیدن به قهرمانی نيازمند حمايتهاي مادي و معنوي همه جانبه می باشد و در این راستا وحدت مديريتي مي تواند اين تيم را براي كسب مقام قهرماني كشور آماده تر كند.

بدون شک نمی‌توان نقش والیبال شهر ارومیه بر والیبال کشور را کتمان کرد چرا که والیبال ارومیه به هر میزانی که ضعف تاکتیکی داشته باشد باز هم به سبب وجود هواداران خود در کشور  همیشه حرفی برای گفتن دارد.

بسیاری از کارشناسان بر این عقیده اند که تعلل باشگاه شهرداری ارومیه در جذب بازیکنان حرفه ای و تاثیرگذار قطعا رابطه مستقیمی در نتیجه گیری های  ضعیف این تیم در فصل جدید را به دنبال خواهد داشت.

سخن آخر اینکه، با توجه به شرایط حساس و سیاسی مجموعه شهرداری ارومیه در این برهه زمانی ، قطعا هرگونه عدم موفقیت در فصل جدید تبعات منفی و اجتماعی بالایی در بین افکار عمومی نسبت به مدیریت جدید شهرداری ارومیه را به دنبال خواهد داشت.







 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید