12:13|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1400 - 10:58
کد خبر: 16104
یادداشت:

مسئولان در خواب/ دور برگردان‌هایی که مردم را به کام مرگ می‌کشاند!

حجم بالای تردد خودورها در جاده سنتو ( ارومیه به مهاباد) به ویژه در ساعات پایانی روز، نبود آسفالت مناسب و از همه مهم تر دور برگردان های خطرناک این جاده موجب نارضایتی مردم و همچنین تصادفات جرحی و فوتی در این محور می شود.
مسئولان در خواب/ دور برگردان‌هایی که مردم را به کام مرگ می‌کشاند!


سرویس اجتماعی باریش نیوز، جاده های استان آذربایجان غربی  از قاعده عذاب آور جاده های کشور مستثنی نیستنده و بایستی اذعان داشت بسیاری از هم وطنان زیر بار بی مسئولیتی ها جان خود را از دست می دهند، یکی از جاده های استان آذربایجان غربی که متاسفانه خبرهای ناگوار زیادی از آن حاصل می شود، جاده سنتو(ارومیه به مهاباد) است؛ این جاده که به عنوان یکی از پر ترددترین و شلوغ ترین جاده ها است که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.

دوربرگردان های خطرناک موجود در این جاده یکی از اصلی ترین مشکلات این جاده می باشد که اکثر حوادث ناگوار نیز در این دوربرگردان ها رخ می دهد، در این میان علاوه بر مشکلاتی که از وجود  دوربرگردان های غیر استاندارد ناشی می شود مشکلاتی همچون خاموشی چراغ ها در برخی از نقاط این جاده و همچنین وضعیت آسفالت نامناسب  آن نیز باعث نگرانی بسیاری از افرادی که روزانه  در این جاده تردد می کنند بشود چرا که همه این عوامل دست به دست هم داده اند تا جاده سنتو به قتلگاهی برای مردم این استان بخصوص شهروندان  ارومیه ای تبدیل شود.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که بسیاری از راه‌های ارتباطی  در برخی از شهرهای استان نیز در حد جاده‌ها روستایی و غیر استاندارد است که متاسفانه باعث ایجاد تصادفات مرگبار در جاده‌های پر پیچ و خم آن می شوید.

در پایان اینکه، انتظار می رود مسئولان مربوطه به مشکلات موجود زیر ساختی و غیر استاندارد موجود در جاده های استان رسیدگی  نمایند؛ چرا که بسیاری از هم وطنان زیر بار این بی مسئولیتی ها جان خود را از دست می دهند.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید