07:04|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 24 اسفند 1399 - 13:20
کد خبر: 15948
روز تاریخی ورزش آذربایجان فرا رسیده است؛

نام‌های بزرگی که امروز جاودانه خواهد شد/ یک آذربایجان هوادار شماست!

امروز همان روزی است که سال‌ها و دهه‌ها ست انتظارش را می کشیم برای والیبال شهرمان. پایان بازی امروز می‌تواند بغض مردم یک شهر را بشکند و طلسم چندین دهه حسرت را. امروز هواداران شهر عشاق والیبال، بی صبرانه منتظر قهرمانی تیم والیبال شهرداری ارومیه هستند و کمتر کسی را می‌توان در این شهر پیدا کرد که منتظر پایکوبی آخر بازی نباشد.
نام‌های بزرگی که امروز جاودانه خواهد شد/ یک آذربایجان هوادار شماست!

سرویس ورزشی باریش نیوز،  ما همیشه یک قدم در زندگی کم آورده ایم. یعنی تا نزدیکی‌های خط پایان رسیده ایم اما کس دیگری روبان پیروزی را بریده است و ما مانده‌ایم با یک دنیا افسوس! همیشه هم خودمان مقصر بوده ایم چون هیچ کس به اندازه ما به خودمان ضربه نزده است. این حرف‌ها به کنار اما‌ امروز قضیه اش با همیشه فرق دارد. اینبار حتی قیچی را دستمان گرفته ایم و فقط بریدن روبان قهرمانی مانده است.

بله امروز همان روزی است که سال‌ها و دهه‌ها ست انتظارش را می کشیم برای والیبال شهرمان. پایان بازی امروز می‌تواند بغض مردم یک شهر را بشکند و طلسم چندین دهه حسرت را. امروز هواداران شهر عشاق والیبال، بی صبرانه منتظر قهرمانی تیم والیبال شهرداری ارومیه هستند و کمتر کسی را می‌توان در این شهر پیدا کرد که منتظر پایکوبی آخر بازی نباشد.

 شهرداری ارومیه امروز از ساعت ۱۶ در حالی در سالن فدراسیون والیبال به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان می‌رود که اگر اغراق نباشد تمام بازیکنان والیبال ایران از دهه ۵۰ به بعد یا پیراهن اورمیه را پوشیده اند یا آرزوی پوشیدن پیراهنش را داشتند و دارند و این می‌تواند دلیل محکمی باشد برای اثبات این مدعا که ارومیه پایتخت والیبال ایران، خاستگاه والیبال آسیا و شهر عشاق والیبال دنیاست.

 پیروزی در دیدار نخست فینال، ارومیه را یک قدم به جام نزدیک‌تر کرده است اما قرار نیست با غرور کاذب بازی دوم را شروع کنیم. تا کسب پوئن آخر بازی امروز، نه به ما جام می‌دهند و نه بلیت آسیا را برایمان رزرو می کنند و فقط پیروزی در بازی امروز است که همه چیز را یکجا برای ما به ارمغان خواهد آورد.

 نکات فراوانی برای گفتن و نوشتن درباره بازی حساس امروز وجود دارد اما بزرگترین و مهمترین مطلبی که می شود به آن اشاره کرد این است که در صورت تعبیر رویای قهرمانی، حسرت بزرگ عدم حضور هواداران در کنار تیم ته دلمان را خالی می کند. هوادارانی که هیچگاه پشت تیم را خالی نکرده اند و در تاریخی‌ترین روز والیبال ارومیه، بزرگترین غایب این دیدار هستند و این حسرت بزرگی در دل آنهاست.

 ارومیه در صورتی که امروز جام قهرمانی را بالای سر ببرد نام تک به تک اعضای کادر فنی و بازیکنان شهرداری ارومیه در تاریخ ورزش این استان ثبت خواهد شد و افتخار بزرگی در کارنامه آنهاست. بازیکنان شهرداری برای اینکه بدانند چه سرنوشت شگفت‌انگیزی در انتظارشان است فقط بدانند بازیکنان بزرگ و نامدار والیبال ایران سال‌های سال در این تیم توپ زده اند و در بهترین حالت ممکن یک مدال نقره نصیبشان شده و حتی گاهی این بازیکنان بزرگ نتوانسته اند تیم ارومیه را به جمع ۴ تیم برتر برسانند.

 نکته اصلی اینجاست ستاره هایی همچون سعید معروف، ساسان خداپرست، میلاد عبادی پور، حامد رضایی، جواد محمدنژاد، عبدالرضا علیزاده و بهرام فرید در قامت تیم‌هایی مثل پیکان تهران، کاله آمل، متین ورامین و بانک سرمایه چندین سال قهرمان لیگ برتر ایران شده اند و حتی تجربه قهرمانی آسیا و حضور در جام باشگاه‌های جهان را در کارنامه دارند اما دستشان از رسیدن به کاپ قهرمانی با پیراهن شهرشان کوتاه مانده است.

فرصتی که امروز برای جاودانه شدن نام بازیکنان شهرداری اورمیه فراهم شده است آرزوی خیلی ها بوده و هست. قدر فرصت طلایی امروز را بدانید. یک شهر، هوادار شماست. قلب تهران را فتح کنید و با جام به خانه برگردید! منتظرتان می مانیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید