18:12|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 14 بهمن 1399 - 11:11
کد خبر: 15724
یادداشت:

بی مهری به پروژه‌های فرهنگی در آذربایجان‌غربی

متاسفانه اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی درآذربایجان‌غربی به شدت مورد بی مهری قرار گرفته است و از تالار مرکزی ارومیه می‌توان به عنوان یکی از قربانیان این بی‌توجهی‌ها نام برد.
بی مهری به پروژه‌های فرهنگی در آذربایجان‌غربی


سرویس فرهنگی باریش‌نیوز، تالار مرکزی ارومیه یکی از پروژه‌های برجسته فرهنگی در سطح استان به شمار می‌رود که از سال 1386 ساخت این پروژه آغاز شده است و متاسفانه بعد از گذشت 13 سال همچنان در انتظار اتمام عملیات و افتتاح رسمی به سر می‌برد.

 تکمیل و بهره‌برداری کامل از تالار مرکزی ارومیه هربار از سوی مسئولان شهری و استانی به بهانه‌های مختلف به هفته دولت‌ها، دهه فجرها و یا مناسبت‌های دیگر موکول شده و به تعویق افتاده است.

 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به آذربایجان‌غربی در جریان بازدید از این پروژه از افتتاح قدیمی‌ترین پروژه فرهنگی استان در اسفند ماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد : مبلغ ۲۲ میلیارد تومان برای خرید ست‌های نور و موسیقی پرداخت خواهد شد و امیدوارم قبل ازتعطیلات عید امسال به بهره برداری برسد.

هر چند تاکنون وعده‌های مسئولان برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه تالار مرکزی ارومیه در مناسبت‌های مختلف تحقق نیافته است اما اینک بعد از گذشت 13 سال از ساخت یک پروژه فرهنگی انتظار می‌رود این طرح هر چه سریع‌‍تر به بهره برداری برسد تا نیاز فرهنگ دوستان و فعالان فرهنگی در این شهر برطرف شود.

متاسفانه اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی درآذربایجان‌غربی به شدت مورد بی مهری قرار گرفته است و نیاز است تا مسئولان و متولان این امر توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند چرا که بحث فرهنگ آمیخته با شرایط و روحیات مردم این استان می‌باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید