22:49|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 25 آبان 1399 - 12:59
کد خبر: 15319
یادداشت:

بازی کرونا با خانه های بازی

ویروس کرونا، ویروسی که مشاغل بسیاری را تعطیل و تحت تاثیر خود قرار داده است. خانه های بازی جز این مشاغل هستند که خسارت های جبران ناپذیری از سوی کرونا بر آنها وارد شده است.
بازی کرونا با خانه های بازی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی بسیاری از مشاغل متحمل خسارت هایی چون خسارت مالی شده اند، یکی از مشاغلی که از قافله این خسارت ها عقب نمانده خانه های بازی می‌باشند.
از همان ابتدای شیوع کرونا والدین که بدلیل نگرانی از سلامت فرزندانشان از بردن آنها به خانه های بازی سر باز زدند و این خود عاملی برای تعطیلی خانه های بازی در سطح شهر شده است. آن روزها اگرچه گفته می شد کودکان جزو گروه های پرخطر در معرض کرونا نیستند، اما با افزایش شیوع کرونا والدین حاضر نیستند این ریسک بزرگ را قبول کنند و فرزندان خودرا به استقبال  این ویروس منحوس بسپارند.
مسئولین خانه های بازی زیر فشار های اقتصادی،  روحی و روانی شدیدی هستند آنها که با سرمایه گذاری های کلان و با هزار امید این خانه های بازی را راه اندازی کرده بودند اکنون باید عواقب و خسارت های ناشی از کرونا را تحمل کنند.
با توجه به این شرایط متاسفانه کسی پاسخگو این خسارت ها نیست و کسی از لحاظ مالی از آنها حمایت نمی‌کند. به صراحت می‌توان گفت خسارت های وارده بر آنها به قدری است که بعد از اتمام کرونا باز هم اثرات آن باقی می‌ماند.
از طرفی با افزایش قیمت اجاره بها و رهن آنها مجبور به تخلیه مکان های خود هستند و امیدی برای بهبود این وضعیت پیش بینی نمی‌کنند.
در پایان انتظار می‌رود مسئولین و نهاهای ذیربط برای جبران خسارت های وارده بر آنها ، اقداماتی به عمل آورند تا شاهد تعطیلی دائمی خانه های بازی در سطح شهر نشویم.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید