02:59|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 22 آبان 1399 - 11:08
کد خبر: 15306
یادداشت:

تاخیر در اعلام نتایج تست کرونا در ارومیه/خطری که در کمین مردم است

معضلی جدید و نگران کننده برای مردم ارومیه، تاخیر در اعلام نتایج تست کرونا می‌باشد و نظارت دقیق مسئولین بر این موضوع را می‌طلبند.
تاخیر در اعلام نتایج تست کرونا در ارومیه/خطری که در کمین مردم است

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ویروس کرونا یکی از بزرگترین بحران‌هایی است که امروزه سراسر آذربایجان غربی را درگیر کرده است و ارومیه  هم با این ویروس دست‌وپنجه نرم می‌کند.
تاکنون هیچ درمانی برای بیماری کرونا یافت نشده و تنها راه کاهش شیوع آن قطع زنجیره‌ انتقال است یکی از روش‌هایی که می تواند این زنجیره را هر چه زودتر قطع کند شناسایی افراد مشکوک به کرونا است بنابراین در اینجا انجام تست تشخیص ویروس کرونا اهمیت می‌یابد و با استفاده از آن می‌توان تعداد افراد آلوده را مشخص کرد، از این رو چنانچه فردی دارای علائم شایع ویروس کرونا باشد نخستین اقدامی که برای تشخیص کرونا صورت می‌گیرد، بررسی علائم آن و انجام تست های کرونا از جمله سی تی اسکن، pcr و آزمایش خون می‌باشد.
دقیق ترین و مورد تایید ترین نوع تست pcr  می‌باشد که اکثرا برای مطمئن شدن از جواب تست خود به آن روی می‌آورند ولی متاسفانه شاهد تاخیر در اعلام نتایج آن هستیم و این موضوع مهمی است که شهروندان را نگران خود کرده است زیرا افرادی هستند که در طول انتظار برای دریافت نتیجه تست دوران 14 روزه قرنطینه خود را می‌گذرانند و به راحتی به همه جا می‌روند این شرایط می‌تواند خطر آفرین باشند.
در این شرایط نگران کننده انتظار می‌رود که نهاد های نظارت، نظارت دقیق و کامل را در اعلام نتایج تست کرونا را داشته باشند تا بتوان زنجیره انتقال این ویروس نحس را گرفت.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

ماریا
1399/08/23 - 09:35

ایندیر کردن نتایج باعث میشه منی که مشکوک به کرونام شاید وضعیتم وخیم تر بشه.و تو خونه همه رو آلوده کنم.چارشنبه تست دادم.گفتن چارشنبه هفته آینده تو سایت نگا کنین.واقعا متاسفم