14:55|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 16 مهر 1399 - 10:58
کد خبر: 15146
یادداشت

عزاداری اربعین حسینی با شعار هر خانه یک حسینیه در ارومیه برگزار می شود

کرونا زندگی مردم را دراین روزها دست خوش تغییرات بسیاری کرده است ، دیگر خبری از دور همی، سفر، تفریح های دسته جمعی ، برنامه های فرهنگی و اجتماعی و حتی برنامه های مذهبی نیست.
عزاداری اربعین حسینی با شعار هر خانه یک حسینیه در ارومیه برگزار می شود

 

سرویس فرهنگی باریش نیوز: درهمین راستا برگزاری مراسم اربعین امسال نیز بسیار متفا وت تر از سال های گذشته برگزار می شود،و رنگی متفاوت تر از همیشه به خود می گیرد.
با اعلام رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه،به دلیل افزایش روند ابتلا به کرونا در سطح استان و با توجه به مصوبه ستاد استانی و شهرستانی کرونا برنامه های مذهبی و تجمعات در مساجد، حسینیه ها و هیات های مذهبی برگزار نمی شود و اجرای مراسمات به طور مجازی و پخش نوحه از بلنگوهای سطح شهر خواهد بود.

متاسفانه در ایام محرم برخی از هیاتهای مذهبی و مردم با عدم رعایت برخی از پروتکل های بهداشتی سبب بروز مخاطراتی شدندو برخی دیگر نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اجرای فاصله گذاری اجتماعی به برگزاری این مراسم پرداختند.

مردم با ماندن در خانه و اجرای شعار هر خانه یک حسینیه به عزاداری اربعین بصورت مجازی  در خانه های خود بپردازند و از هر گونه تجمع جلوگیری کنند تا باعث بروز خطرات جبران ناپذیری  در این ایام نشود.
و آخر اینکه در روزهای کرونایی، رسانه ملی با تلفیقی از شعور و شور،  بزرگ ترین موکب حسینی را در دل‌های میلیون‌ها عاشق ثارالله برپا می‌کند تا جان شیفته شان را  در مسیر خاکی اربعین، راهی حرم دوست کند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید