13:47|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1399 - 11:39
کد خبر: 15020
یادداشت:

بکارگیری نیروهای کارآمد لازمه کاهش فساد در استان

در چند ماه اخیر مبارزه با فساد در آذربایجان‌غربی قوت بیشتری گرفته است که بنظر می‌رسد یکی از دلایل وجود فساد در جامعه حضور افراد ناکارآمد است، بنابراین ضمن ریشه یابی و علل گسترش فساد اقتصادی باید استفاده از نیروهای با تجربه و دست پاک جزو اولویت متولیان امر باشد.
بکارگیری نیروهای کارآمد لازمه کاهش فساد در استان

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، مبارزه با فساد یکی از ارکان اساسی رشد و توسعه کشور است که در صورت تحقق آن می‌تواند تاثیر به سزایی در پیشرفت جامعه داشته باشد.

در طی چند ماه اخیر در آذربایجان‌غربی دستگیری‌های بسیار زیادی به سبب مبارزه با فساد انجام گرفته است که هفته گذشته  فرماندار مهاباد بعلت دستگیری تعدادی از کارمندان شهرداری و اعضای شورای شهر از انحلال اولیه شورای شهر مهاباد خبر داد.

همچنین در راستای تلاش‌ سربازان گمنام اما زمان(عج) تا این لحظه نیز مبارزه با فساد ادامه دارد،  بررسی و ریشه یابی علت این فسادهای اقتصادی در سطح استان باید به طور جدی مورد توجه مسئولین باشد ، چندی پیش یکی از نمایندگان ارومیه در واکنش به دستگیری‌های پی در پی استان، انتصاب مدیران ناکارآمد را یکی از عوامل دخیل در گسترش فساد عنوان کرد، بی تردید حضور نیروهای کارآمد و متخصص و دست پاک جزو یکی از اصلی‌ترین موارد در کاهش فساد است که نیازمند توجه ویژه مسئولین می‌باشد.

نظارت بر عملکرد مسئولین نباید مورد بی‌توجهی قرار بگیرد وگرنه در چنین وضعیت گرانی، تورم و فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان، جولان فرصت طلبان مشکلات را مضاعف می‌کند و بر گسترش آن دامن می‌زند که توجه جدی به این موضوع ضروری است.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید