03:47|یکشنبه, اردیبهشت 16 ,1403
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1399 - 09:03
کد خبر: 14972
باریش گزارش می دهد:

طرح رویداد ملی صنایع روستا دوست برگزار می‌شود

این طرح توسط معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور در 25 مهرماه اجرا‌ میگردد، در این راستا از تمام کارآفرینان، مخترعین، صنعتگران، شکرت‌های دانش بنیان و صاحبان ایده دعوت می‌شود تا در این جشنواره به آدرس emdad.ir  شرکت نمایند.
طرح رویداد ملی صنایع روستا دوست برگزار می‌شود

به گزارش سرویس اقتصادی باریش‌نیوز،جعفرپژوهان معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: طرح‌های مورد نظر باید 3 ویژگی داشته باشد اعم از نوآورانه باشد، به صرفه برای تولید در مقیاس روستا باشد، با فناوری ساده باشد.

وی افزود: تشویق‌هایی که برای این طرح در نظر گرفته شده است شامل، پرداخت جوایز نقدی به سه طرح اول، اعطای تسهیلات ارزان قیمت، مشارکت در اجرایی کردن طرح‌ها و ایده‌ها ، معرفی محصول نهایی به بازار هدف و دعوت از طرح‌های برگزیده جهت حضور در نمایشگاه بین‌المللی است.

جعفر پژوهان تصریح کرد: در حال حاضر 90 هزار خانوار تحت پوشش امداد استان می‌باشد و این معاونت در نظر دارد تاپایان سال 8141 طرح اشتغال زایی در زمینه‌های مختلف اجرا کند.

وی بیان کرد: منابعی که برای اجرای طرح‌ها در نظر گرفته شده است شامل منابع امدادی، تبصره 16 بانکی و اشتغال پایدار روستایی، 244 میلیارد تومان است.

معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) آذربایجان‌غربی در پایان گفت: با توجه به اینکه آموزش یکی از برنامه‌های اساسی امداد در راستای توانمندی و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است، ما برنامه داریم تا پایان سال 6000 نفر را آموزش بدهیم.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید