03:20|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 10 شهریور 1399 - 12:31
کد خبر: 14964
یادداشت:

آذربایجان‌غربی تشنه افتتاح یک پروژه فاخر در هفته دولت!

وعده های مسئولین در خصوص افتتاح های پروژه ها مهم و فاخر استانی بازهم به تحقق نرسید و این استان بار دیگر تشنه افتتاح پروژه های فاخری همچون بیمارستان‌ها و ده ها پروژه دیگر باقی ماند.
آذربایجان‌غربی تشنه افتتاح یک پروژه فاخر در هفته دولت!

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، در هفته دولت امسال متاسفانه علیرغم وعده‌ها و شعار‌های  مسئولین مبنی بر افتتاح پروژه‌های  متعدد متاسفانه پروژه چندان چشمگیری در استان افتتاح نشد و وعده افتتاح پروژه‌هایی مانند تالار مرکزی ارومیه، بیمارستان جامع زنان و بسیاری از پروژه‌های دیگر باز هم به سر انجام نرسید.

در هفته‌ای که گذشت مسئولین استانی و شهری علیرغم اینکه بار ها از پیشرفت فیزیکی بالای پروژه‌ها خبر داده بودند اما همه اکثر این موارد در حد یک شعار باقی ماند و باز هم این داستان تلخ به پایان نرسید مگر چندین عکس از افتتاح هایی چون زمین چمن، پمپ بنزین و چند طرح معمول از ادارات مختلف که عملا چندان قابل توجه نبود و انتظار می‌رفت در این استان محروم جهش اساسی  را شاهد باشیم که باز هم محقق نگردید.

اگرچه افتتاح این پروژه ها اگر چه چندان چشمگیر نبود در عوض تجمع و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب واکنش رسانه‌های مختلفی شد که آیا در چنین شرایطی امکان افتتاح و کلنگ‌زنی‌ها به طور غیر حضوری ممکن نبود؟

آخرین هفته دولت تدبیر و امید نیز به پایان رسید اما تحقق وعده‌های مسئولین در راستای محرومیت زدایی این استان همچنان به نهایی نرسیده است. 


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید