12:52|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 06 شهریور 1399 - 10:40
کد خبر: 14954
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

نقش مؤثر مردم در احیای امر به معروف و نهی از منکر

جایگاه مردم در احیا و فرهنگ‌سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر بسیار ستودنی و رویکرد جدید در این ستاد رویکرد مردمی است.
نقش مؤثر مردم در احیای امر به معروف و نهی از منکر

حجت‌الاسلام بهنام دلریش علیمردان، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس فرهنگی باریش‌نیوز به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره و اظهار کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و جزو آیات تاکید شده در قرآن کریم می‌باشد.

وی افزود: از سوی دیگر امر به معروف و نهی از منکر بزرگترین هدف قیام عاشورا است و قابل آموزش و از واجبات به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام دلریش علیمردان با اشاره به اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تنها ستاد یا اداره‌ای است که معاونت مطالبه‌گری دارد گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان نگاه ویژه‌ای به فرهنگ‌سازی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر داشته است.

این مسئول ادامه داد: رویکرد جدید در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر یک نگاه تخصصی، ستادی و فرهنگی است و این ستاد در نظر دارد تا در این راستا اقدام به گفتمان‌سازی و جریان‌سازی کند تا در نهایت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جا بیفتد.

وی گفت: اولویت در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این است که این فریضه احیا شود از این رو در رویکرد جدید ستاد به بحث مطالبه‌گری و فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر نگاه ویژه‌ای داریم.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها و مطبوعات در راستای احیا و فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر نقش بسزایی دارند که امیدواریم از پتانسیل رسانه‌ها در این راستا استفاده شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی در ادامه خاطرنشان کرد: در طول هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر بیش از 330 برنامه در سطح استان اجرا شد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید