05:05|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1399 - 13:58
کد خبر: 14875
یادداشت:

ضرورت ورود نمایندگان مجلس برای حل مشکلات کلان ارومیه

بی تردید در روزهایی که مشکلات مردمی و جامعه باتوجه به بیماری کرونا مضاعف شده است نمایندگان باید ورود جدی تر ی به مسئال حساس و کلان کشوری داشته باشند.
ضرورت ورود نمایندگان مجلس برای حل مشکلات کلان ارومیه

سرویس سیاسی باریش نیوز، نمایندگان مجلس یازدهم که چندین ماه است بطور رسمی فعالیت آنها در مجلس اغاز شده است ضرورت ورود جدی به حل مشکلات مردمی و رفع خلاهای قانونی پیش از هر زمانی احساس می‌شود.

اکنون که کشور با توجه به فشارها و تهدیدها از سوی دشمنان موجب فشارهای اقتصادی در کشور و به تبع آن در آذربایجان‌غربی شده است در شرایط فعلی و با توجه به شیوع کرونا این وضعیت دامنه و گستره ی بیشتری پیدا کرده که نیاز به فعالیت نمایندگان امری ضروری است.

نمایندگان در دوره‌های قبل اگرچه اقداماتی را جهت پیشرفت استان انجام دادند اما چندان قابل قبول نبود و متاسفانه آذربایجان‌غربی جزو یکی از استان‌ها ی محروم به شمار میرود.

در ادامه مسیر بدون شک جهت توسعه استان نمایندگان نیز باید با ورود جدی تر و تخصصی تر در صدد حل مشکلات برایند و از جلسات بدون خروجی و صرفا تزیینی فاصله بگیرند.

اکنون که مشکلات اقتصادی یکی از چالش‌های اساسی کشور به شمار می‌رود و خانواده ها و جوانان بیشتری را در گیر کرده است باید نمایندگان نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

در ارومیه نیز باتوجه به پتانسیل‌های بسیار خوب شهر نباید این موضوع مورد بی‌توجهی و سهل انگاری مسئولین واقع شود.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید