17:50|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1399 - 11:51
کد خبر: 14866

برگزاری 330 برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی

330 برنامه در طول هفته امر به معروف و نهی از منکر که مصادف با اولین روز ماه محرم می‌باشد در سطح استان آذربایجان‌غربی برگزار می شود.
برگزاری 330 برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز، حجت‌الاسلام بهنام دلریش، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی پیش از ظهر امروز 22 مرداد در نشست خبری  با اصحاب رسانه گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم ترین مطالبات مقام معظم رهبری می‌باشد.

وی یکی از بسترهای مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر را بحث احیاء مسئله دانست و گفت: باید از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای اجرای احیاء مسئله ستاد امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی افزود: فرهنگ سازی و مطالبه گری هم  از اساس مهم امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

وی اظهار کرد: حضور 4 هزار 500 طلایه دار در 16 گروه تخصصی تشکیل خواهد شد که در حوزه های مختلف مباحث امر به معروف و نهی از منکر را ترویج خواهند کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: 330 برنامه در طول هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان برگزار خواهد شد که مهم ترین این برنامه ها  نظارت همگانی سلامت و مبارزه با فساد اداری، امر به معروف و نهی از منکر و رسالت رسانه، امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت و نظارت، امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ سازی، امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه گری، امر به معروف و نهی از منکر و جهاد است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید