17:39|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1399 - 12:56
کد خبر: 14859
یادداشت:

نبود ثبات در تصمیم گیری مدیران ارشد ورزشی!

برخی مدیران ورزشی با گذشت چندین ماه از افتتاح پروژه‌های ورزشی همچنان در برزخ تصمیم گیری هستند و مراحل آزمون و خطا را طی می‌کنند.
نبود ثبات در تصمیم گیری مدیران ارشد ورزشی!

سرویس ورزشی باریش‌نیوز، هنوز چند وقتی از افتتاح ورزشگاه شهید باکری در ارومیه نمی‌گذرد که علیرغم اینکه سال‌ها افتتاح این مجموعه طول کشید اما همچنان امکانات آن در شان مردم ورزش دوست این شهر نبود و از همان ابتدا ایرادات زیاد بر آن وارد بود.

اکنون پس از گذشت ماه‌ها مدیر کل ورزش و جوانان خواب دیگری برای این ورزشگاه دیده است که در صورت تعبیر آن از سوی وزارت ورزش و جوانان هزینه بالایی صرف کاشت چمن طبیعی برای این مجموعه می‌شود

نبود متخصصان و عدم کارشناسی دقیق در چنین شرایطی که مشکلات اقتصادی گریبان گیر کشور است سبب ایجاد هزینه‌های مازاد در ادارات مختلف می‌شود و اکنون این سوال شاید مد نظر بسیاری از افراد باشد که اگر کاشت چمن طبیعی بهتر بود چرا چمن مصنوعی را انتخاب کردید؟ تا کی این هزینه‌ها باید صرف کارهای بیهوده شود.

همه ما بی تردید شاهد اقداماتی از این قبیل در ادارات مختلف بوده‌ایم و این در حالیست که ادارات می‌توانستند با بکارگیری افراد آگاه در بخش‌های تخصصی از بروز چنین خطاهایی خودداری نمایند.

آزمون و خطا در حالیکه تهدیدها و تحریم‌ها موجب ایجاد مشکلات اقتصادی است قابل پذیرش نیست و مدیران باید دقت و عنایت کافی به این موضوع داشته باشند.





 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید