01:34|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 02 مرداد 1399 - 12:27
کد خبر: 14759
یادداشت:

قلع و قمع مفسدان اقتصادی در آذربایجان‌غربی

در طی ماه‌های گذشته فسادستیزی در آذربایجان‌غربی با قدرت بیشتری پیگیری می‌شود که این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیتی در راستای توسعه و پیشرفت استان است.
قلع و قمع مفسدان اقتصادی در آذربایجان‌غربی


سرویس سیاسی باریش‌نیوز، پس از انتصاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس قوه‌ قضائیه‌ کشور تحولی در مبارزه با فساد ستیزی ایجاد شد و در حال حاضر این مبارزه در اکثر استان‌ها قوت گرفته است.

مبارزه با فساد در آذربایجان‌غربی در این روزها شدت بیشتری گرفته است و در این مدت شاهد دستگیری های تعداد زیادی از مدیران و کارمندان ادارات مختلف توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده‌ایم که این موضوع می‌تواند تاثیر مثبتی در توسعه استان داشته باشد.

کوتاه کردن دست مفسدان اقتصادی می‌تواند برای برخی افراد که خیال شوم فرصت طلبی را در سر خود می‌پرورانند درس عبرتی باشد تا در ادامه شاهد کاهش چنین اقدامات ناشایستی در استان باشیم.

آذربایجان‌غربی استان پرتلاطم اما از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است که اگر فساد ستیزی در این استان ادامه داشته باشد می‌توان به آینده امیدوار بود.

امروزه همه مسئولین باید تمام تلاش خود را در راستای تحقق اهداف نظام بکار بگیرند تا در شرایط فعلی که تهدیدها و تحریم‌ها از سوی دشمن متوجه کشور است بتوانیم با اقتدار در مقابل نا اهلان بایستیم .

همدلی مسئولین و متولیان امر در فساد ستیزی می‌تواند تاثیرات مثبتی در استان برجای بگذارد که این روند به نفع مردم نیز می‌باشد.

انتظار می‌رود در روزهای آتی این روال به همین شکل و با قدرت بیشتری ادامه داشته باشد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید