14:58|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 08 تیر 1399 - 12:14
کد خبر: 14591

وضعیت بد آذربایجان‌غربی حریرچی را به ارومیه کشاند

وضعیت بحرانی آذربایجان‌غربی در پی شیوع ویروس کرونا حریرچی، معاون وزیر بهداشت را به ارومیه کشاند.
وضعیت بد آذربایجان‌غربی حریرچی را به ارومیه کشاند

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، چهل و هفتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی امروز یکشنبه، 8 تیرماه در حالی در حال برگزاری است که وضعیت وخیم و بحرانی استان نسبت به شیوع بیماری حریرچی، معاون وزیر بهداشت را راهی ارومیه کرده است.

گفتنی است در این جلسه رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس با اعضای ستاد ملی مدیریت کرونا با استانداران و ستادهای استانی گفت‌و‌گو می‌کند.

آذربایجان‌غربی در هفته‌های گذشته در پی اوج گیری تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در صدر استان‌های قرمز کشور قرار دارد و روزهای بحرانی را سپری می‌کند.

 به گفته مسئولان بهداشت استان روزانه بیش از 800 مورد بستری سندروم حاد تنفسی را در تعداد آمارهای خود ثبت می کند و تعداد فوتی های ناشی از کرونا نیز تاکنون 400 نفر را پشت سر گذرانده است.

وضعیت قرمز استان نشان می‌دهد خروجی جلسات ستاد استانی مقابله با کرونا آنچنان که باید و شاید تاثیر جدی و عملی برای کنترل این بیماری نداشته و شاید این‌بار با حضور معاون وزیر بهداشت در این جلسه شاهد مصوبات عملی تر و راهبردی‌تر برای بهبود وضعیت استان باشیم.

براساس این گزارش حریرچی، معاون وزیر بهداشت در سفر خود برای بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی عصر امروز راهی بوکان می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

سودا
1399/04/09 - 21:18

با سلام به هیچ عنوان اقدامات تیم مواجهه با کرونای دانشگاه را نمی پسندم و خود اهالی دانشگاه هیچ چیز را رعایت نمی کنند . من با چندین نفر کارمند دانشگاه و معاونت درمان آشنا هستم که حداقل فاصله گذاری و ماسک را رعایت نمی کنند آنوقت چه انتظاری دارید؟

علی
1399/04/09 - 12:03

با سلام تا کی ما چوب بی خردی مسئولان استان را بخوریم مگه دانشگاه آزاد ارومیه از دیگر دانشگاههای شهرستان جداست که پروتوکلهای ستاد مبارزه با ویروس رعایت نمیشود.استاندار محترم لطفا اشرافیت بر تمامی مراکز آموزشی داشته باشند (نوش دارو بعد مرگ سهراب...)

حسین
1399/04/08 - 21:04

با سلام لطفا فکری به وضعیت سلامت کارکنان دانشگاه آزاد بکنند نه سفر و احوال پرسی از همدیگر

ناصر
1399/04/08 - 15:30

مسولین استانی در خوابند نباید اقای حریرچی با تشریف فرمایی خود خوابشان را برهم میزد چون بعد از بازگشت ایشان مسولین استانی قصد دارند کمبود خواب خودرا جبران کنند