19:27|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 08 تیر 1399 - 09:54
کد خبر: 14585
امام جمعه تکاب در گفت‌وگو با باریش:

عملکرد مسئولان در ساماندهی اوضاع اقتصادی مورد قبول نیست

متولیان باید از بروز قیمت‌های سرسام آور و نابسامانی‌های اقتصادی جلوگیری کنند چرا که سوء مدیریت در شرایط کنونی باعث شده تا اقشار کم درآمد با مشکل جدی روبه رو شوند.
عملکرد مسئولان در ساماندهی اوضاع اقتصادی مورد قبول نیست

حجت‌الاسلام عیسی برادری، امام جمعه تکاب در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش‌نیوز، در مورد وضعیت معیشتی مردم در شرایط بد اقتصادی اظهار کرد: با توجه به گرانی و نابسامانی اقتصادی، قبل از شیوع ویروس کرونا هم وضعیت معیشت مردم تعریف چندانی نداشت و بعد از شیوع این بیماری و تعطیلی برخی از کسب‌وکارها اوضاع اقتصادی مردم وضعیت نامعقولی پیدا کرده است.

وی افزود: در این ایام بسیاری از مردم با تعطیلی کسب‌وکارها و برخی دیگر با درآمد کم با مشکل اقتصادی رو به رو شدند که در ایام ماه مبارک رمضان شاهد کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب‌های مختلف، از سوی مردم  به قشر ضعیف و کم درآمد جامعه بودیم.

حجت‌الاسلام برادری ادامه داد: با توجه به آغاز به کار مجلس جدید، نیاز است تا تدابیر جدی برای ساماندهی وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم اندیشیده شود در حال حاضر پرداختی‌های نهادهای حمایتی نمی‌تواند باری از روی دوش مردم بردارد.

وی عنوان کرد: دولت باید در بحث ساماندهی اوضاع اقتصادی جدی عمل کند و از تبعیض دوری کند و حمایت بیشتری از مردم داشته باشد تا معیشت مردم با سختی مواجه نشد.

امام جمعه تکاب در ادامه با اشاره به اینکه تلاش مسئولان تلاشی نیست که مردم انتظار دارند تصریح کرد: متولیان باید از بروز قیمت‌های سرسام آور و نابسامانی‌های اقتصادی جلوگیری کنند چرا که سو مدیریت مسئولان در شرایط کنونی باعث شده تا اقشار کم درآمد با مشکل جدی روبه رو شوند

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید